Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať prečo som dostal zmluvnú pokutu na 500 MB keď som si aktivoval iba tú vianočnú akciu kde som dostal 500 MB a nerušil žiadnu zmluvu? Za odpoveď dopredu ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

zmluvna pokuta 500MB ? o.O asi myslis nieco ine. Zavolaj na infolinku 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od VladoDurdik
      Dobrý deň. Prosím vás má niekto skúsenosť, či sa dá pripojiť k mobilnému internetu (1Giga cez WiFi router ktorý je k tomu) TV s Androidom? Potrebujem len stiahnut aplikácie - nie pozerať filmy.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??
    • Od 93dada
      Dobrý večer,chcela by som vedieť kvoli čomu my boli aktivované dáta zadarmo spoplatnené
    • Od mirok147
      Dobrý deň,
      Budú dáta zadarmo pokračovať aj v mesiaci máj 2020?
    • Od misose
      Prosím vás ako fungujú dáta na easy karte?
      Ak miniem 50 centov už môžem používať iba 200MB balíky.