Dobrý deň
chcela by som sa opýtať, či je možnosť zresetovať Môj telekom.???? Nová registrácia sa nedá urobiť s existujúcou mailovou adresou....uvádza, že už existuje užívateľ s touto mailovou adresou.......potrebujem úplne zrušiť registráciu Môj telekom....ďakujem za odpoveď...na mail: vika1803@azet.sk
Ahojte.
Preniesol som si obe čísla z Telekom-u ku konkurencii a chcel by som zrušiť registráciu na stránke "Môj Telekom" - keďže už ju nepotrebujem.
Má s tým niekto skúsenosti ?
Ďakujem.
Dobrý deň
Chcel by som sa opýtať, či je možné využiť telekomunikačný stĺp (na hranici pozemku), ako náhradu za nový betónový stĺp, na prípojku NN vedenia závesným káblom AYKYz.
Za každú radu vopred Ďakujem
zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
Pridal
Dobrý deň
Chcel by som sa opýtať ako sa dá zrušiť účet na Môj Telekom.
Ďakujem za odpoveď.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach