Otázka

  • 0

Zdravím

Kedy plánuje TELEKOM zaviesť službu VoLTE aj pre business zákazníkov?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pre Happy,Áno a business programy je VOLTE prístupné. Neprístupné VOLTE( zatiaľ) je pre predplatenú kartu Easy a Juro.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bohužiaľ nie je.

Prišla mi aj taká oficiálna odpoveď od telekomu.

A nejde to ani aktivovať zaslaním na číslo 12323, príde zamietavá odpoveď.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najlepšie bude zavolať na zákaznícku linku 0800123456 a opýtať sa na to. Aktivácia VOLTE cez zákaznícku linku trvá 1 deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

VoLTE pre Business nejde keďže mám také číslo a aj na infolinke mi to potvrdili 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

VoLTE pre Business nejde keďže mám také číslo a aj na infolinke mi to potvrdili 

 

Trochu smutné že business zákazníci nemajú túto službu k dispozícii

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od blaskovamarcela
      Prosím o Vás o kontaktovanie z retenčného oddelenia. Ďakujem
    • Od samomuransky
      Zdravím,
      aktivoval som si T-Dáta 25 ku ktorým je poskytovaná služba Magio Go Benefit - jej aktivácia sa mi zobrazuje aj v Telekom aplikácií. Nedarí sa mi ale prísť na to ako službu využiť, teda s akými údajmi sa prihlásiť do samotnej aplikácie Magio Go. Viete mi s tým prosím poradiť?

      Ďakujem.
    • Od Nora.13
      Dobry vybrala som si paušál T nekonečno  s novým číslom a chcela som sa opýtať či sa môžem pre telefón zastaviť aj na predajni kde vyplatim aj poplatky 
    • Od app_13adamova
      Dobrý deň.
      Máme Magio Internet-vzduchom a chceme prejsť na vyšší balík.
      Nestacia nám dáta.
      Je to možné aj cez internet, alebo treba navštíviť prevádzku.
      Dakujem. S pozdravom Jakubis-Adamová
    • Od slowrock
      Platím si paušál Áno L 10GB dát v plnej rýchlosti.. nato som si aktivoval nekonečné dáta 1000GB lenže s obmedzenou rýchlosťou s ktorou nedokážem minúť ani 10GB dát z 1000GB. Načo je potom dobrá táto akcia keď ta rýchlosť je takto obmedzená. Neopužitelne!!!! a nemožem sa dostať k mojím ani k mojím 10GB zaplatením v plne jrýchlosti!!!
    • Od Juraj0506
      Dostal,už niekto zľavu -20 % na nejaký T-paušál? Myslím tým,že po skončení viazanosti na Áno L im bola poskytnutá zľava na nový paušál T-ideal 32.