Telekom aplikacia

Otázka

  • 0

Pozdravujem. 

 

Dnes som sa mScreenshot_20200114_085003_com.telekom.portal.jpgarne snazil pozriet si fakturu cez vasu telekom aplikaciu. Nie len, ze mam Vas uzasny a X krat reklamovany telefon za nehorazne peniaze v okliestenej verzii a otrasnym softverom vo vasej rezii, ukrateny o funkciu dual sim, na co ma nikto pri kupe neinformoval, a s x krat zamietnutou a arogantnou odpovedou (ta vdaka za tisice eur) ale este dokonca ani s tym vasim telekom firmware vasa telekom aplikacia nejako nefunguje. Klikam na ikonu stiahnutia faktury, ako klikam a fakturu nie a nie stiahnut. Uz som dal aj jej update. 

Moja dalsia otazka, z akeho titulu uz cca rok nemozeme poznat stav prevolanych minut, comje samozrejmost u kazdeho seriozneho operatora? Snazi sa nam Telekom zahmlievat realnu spotrebu? Aby sme nebodaj nevideli ako sme klamani neobmedzenymi pausalmi a pritom nam ich vobec za 40 a viac eur mesacne netreba? A ze mi ani operatorka nedokazala povedat aktualny stav prevolanych minut je v dnesnej dobe priam zarazajuce, 10-20 rokov to slo a zrazu, v dobe vyspelych technologii a vasich statisicovych reklamach, ... to mozne nie je, lebo ona vo vasom internom systeme "nevidi"...🤭 A ked sa.jej pytam na co mi taky pausal, ktory mi odporucali, ak prevolam niekedy len 200 monut mesacne bola odpoved, ze mam dobry pausal, takze 200 min a presurfovane 1-2 GB z 30 GB, ktore su mi na nic, je vraj super pausal. Za tie nehorazne peniaze. Ze sa nehanbite!

 

A pytam sa na tu vasu otrasnu a predpotopnu "vynovenu" telekom aplikaciu, s podobou programatora - ziaka na zakladnej skole, ze na nej nefungovala ani platba kreditnou kartou, ze to trebalo skusat x krat denne, ze trebalo manualne poslat platobny prikaz, ale upomienka verim by automaticky vedela prist, po tych cca 15 rokoch vdaky za vyuzivanie vasich sluzieb. Otravuje cloveka to skusat 20 x za den. Rovno to zruste. 

 

Uz ratam dni do konca viazanosti a nepresvedcil by ma od vas ani 100 tisicovy bonus. A mozno tu pokutu vyplatim aj skor, ze sa to oplati... Mobil, pevny internet a verim aj cela rodina si najdu dnes alternativu. A verim nie len oni. 

 

Ledva ten moment cakam. 

 

DAKUJEM, neprosim, za tie roky to s vami islo nie len dolu vodou, ale uz ku dnu. 

Vasu odpoved necakam, prosim ani neodpisujte. Lebo len dvihnete cloveku žlč. Vaztebsi, ze som vas upzornil na nefunkcnosti vasej aplikacie...

 

 

IMG_20200116_210058.jpg

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Apka stranka a technicka podpora to niejakie niedorozumienie. Som 20 rocny zakaznik berem najdrahsi mobil zakazdym. Skoncil sa mi pausal a niema gdo zawolat ci mam zaujem si predluzit zmluvu. Kied zavolam na 800123456 arogantnie posila ma na tu choru stranku co asi sami jej nierozumieju. Pozeram ako za 20 rokou to ide dole vodou.Celi ten menagement je do vymeny. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ja mám tiež problémy s aplikáciou..... 

ani som ju nemal v pláne využívať, ale prišla mi smska, aby som ju využíval tak som si ju stiahol. ... 

nahodil tam svoj paušál.... v pohode... 

je tam možnosť "pridať službu" tak som dal pridať všetky pod mojím rodným číslom. 

A začalo sa nesmierné trápenie... 

Musíte nájsť svoj kód Zákazníka...... naťukať ho niekam... odtiaľ pošlú sms kód... ten sms kód naťukať do prehliadača a ten prehliadač potom vypľuje  kód s ktorým sa až môžem prihlásiť...  no neskutočne som nadával.... 

Čiže potrebujem 3 rôzne kódy z toho polovicu z nich to kam ich mám zadať nechcú akceptovať....  a výsledok bol taký, že to vôbec nechcelo zobrať... 

po pol hodine trápenia, utrpenia a nervov som napísal na linku ich aplikácie kde mi odpísali, že mám si odstrániť ten mobilný paušál a nahodiť tam všetko naraz. 

čo tá aplikácia vôbec neuvádza, že to treba odhlásiť, vraví priamo "pridať službu" takže by to vôbec nemal byť problém a tá predstava, že si musím prejsť tým udrpením ako detektív, kde keď nájdem kód je to len indícia ku ďalšiemu kódu, ten musím vypátrať no aj ten je len indícia ku ďalšiemu.... a polka z nich nefunguje.... som sa na to vykašlal a ďakujem bohu, že som tú aplikáciu doteraz ani len nechcel využívať. 

Inými slovami, ja som sa do tej aplikácie ešte ani len neprihlásil aby som si na ňu vytvoril názor...... na 180stupňov od čohokoľvek pozitívneho.... 

Viem si to teda predstaviť, že to nie je boh vie čo ani po prihlásení. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

...a doplnim, ze je mi o to smutnejsie, ze som bol vas zamestnanec. Len pred tymi 10 rokmi sme sa snazili zakaznikov pocuvat, dnes je to uz naopak a je to len o tom ako nahrabat eura za kazdu cenu. Cele zle. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

A preco by som to mal robit. To je ospravedlnenie za to, že máte šmejďácku a nefunkcnu aplikaciu? Ja tie vase data nepotrebujem, miniem 2 GB dat, len ste ma na predajni v OC Galeria KE oklamali a naletel som vam na pausal. A nikomu nic darovat nebudem, ste len obycajny operator a dodavatel sluzieb, ako upratovacia sluzba, teda na obycajnu sluzbu v mojom zivote, nemienim vam venovat ani len zlomok zivotnej energie, nie to uz venovat cas nejakemu darovaniu dat niekomu. **piip***kali ste to a dnes ste dostali odo mna konecne sms so ziadostou o prenos cisla prec od vas, hoci vam mam vyplatit aj nejaku pseudopokutu, na ktorej opravnenosti si este s pravnikom posvietim... To je moja vdaka voci vam za 20 rokov platenia a vdaka za tu vasu vdaku za tu moju vernost a to ako arogantne ste jednali a odpovedali 🤮

Editoval/-a Abcdefgh
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na platbu sa dá zriadiť inkaso a  je  s tým svätý pokoj. Otazka je prečo tých 30 G dát neminiete keď ich máte predplatené plus  10 G viete od novembra darovať vrámci skupiny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volaj technickú linku podpory na 0800 123 777 a nahlás problém tam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar