neviem ale možno "Môj Telekom"

Otázka

  • 0

Asi mam problem z prihlasením na Môj Telekom. na 0800123777 je iba robot. Pri prihlasovani raz pozna moj mail raz nie a dievčata na 080012345 veľmi pomocť nemôžu.

bol by som rad keby som to konečne vyriešil. 

JZ

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od zodiaq
      Mam uz dlhsiu dobu konto a mal som zriadenu iba sluzbu Magio GO. 
      Minuly tyzden som objednaval Magio internet, zmluvy mi na  konto prisli, podpisal som, vcera prisli chlapci pritiahnut kabel od stlpu ku mne domov, vecer som vsetko zapojil a pripojil sa k internetu a chcel som pridat produkt na mojom konte  Moj telekom.

      po zadani roneho cisla mi  zobrazi akurat hlasku:

      Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

      Ako postupovat? Ja som vlastnik, ine konto nemam (ani nechcem) a aj zmluvy boli podpisane elektronicky na tomto konte.
    • Od psychiater
      Dobrý deň,
      poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom
      Ďakujem
       
       
    • Od noy1988
      Dobry den chcem sa len opytat jednu otazku
      Pred cca rokom som si kupil 4G internet na doma ktory som mal na 14 dni zadarmo
      Neskor som ho vratil po par dnoch nakolko kapacita GB bola nedostacujuca.
      Lenze po nejakom obdobi ste tu kapacitu GB navysili ale internet uz zevraj nemozem mat kvôli pokrytiu co sa mi nezda nakolko pred rokov som ho normalne vyuzival.
      Takze sa chcem opytat alebo poziadat o preverenie dostupnosti detailne nie cez vasu MAPU DOSTUPNOSTI.
      Adresa :   
      mesto : Vrable 
      ulica : Obecna 288
      PSC : 95201
      Dakujem
      0948509021
    • Od GabrielSobota
      nedá sa mi prihlásiť do portálu Moj telefon a chcem objednať na paušál telefon Samsung A71
       
    • Od ruzka11
      Dobrý deň.
      Prosím o informáciu k poruche volania v oblasti Podzámčok pri Zvolene. Nedá sa dovolať  von ani mne a vypisuje mi porucha siete. Neviete čo sa deje? Nemám si ani ako zavolať na poruchy.  Som doma na home office a nemôžem pracovať, keďže k práci potrebujem volať. Ďakujem za informáciu.  Môj mobil 0903636955.
      S pozdravom
       
      Korytárová