ma to zmysel podat stažnosť a domáhať sa zriadenia?

Otázka

  • 0

Skusim v skratke. Mala obec, rodinný dom. V minulosti bola v dome aktívna pevná linka. Telekom (konkretne subdodávatel Zyry), pri výmene starého stĺpu strhol môj kábel k domu (overili si, že toho času v 2017 je to vedenie nevyuživané). Teraz som chcel zriadiť služby, ale Telekom  odmieta zriadenie, lebo pri natiahnutí nového kábla (kopiroval by trasu toho pôvodného na 100%) sa ide cez susedovu parcelu na jej hranici cca 0,5m vo výške 4m a dalšiemu susedovi kúsok ponad strechu. Teraz sú pravidlá také, že to nemôžu a moju adresu zadali na dáky blacklist, kde nie je možné zriadiť pevnú službu. 

Má zmysel sa stažovať? Keby bolo keby a ty tĺci nestrhli ten pôvodný kábel... 

O 4G pevnom pripojení a mikrovlnke sa tu nebavme. Chcem pevné pripojenie. MSAN v dedine je na optike a je odo mna vzdušnou čiarou 150m :-(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

podla mna reklamacia s stazovanie sa nemaju ta preco dat na nejaky blacklist ved si nic nespravil bola to ich chyba

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pokiaľ Telekom zriadi novú prípojku, tak len v súlade s platnou legislatívou. To, že tam bol pred rokmi natiahnutý kábel, dnes už asi neobstojí. K môjmu susedoví ide takisto prípojka ponad môj pozemok, tak som mu dal písomný súhlas a nebol problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od HARABYN
      Zdravím, dneska teda 8.4.2020 mi padol dowload a upload pod agregát, čo sa stalo ak sa smiem spýtať? normálne mi fungoval približne do 16:00 a odvtedy je rýchlosť a upload 0.30 mbps , čo je dosť málo, zvyčajne máme doma okolo 40-50 
    • Od AdamZ91
      Dobrý deň, objednal som si magio internet s TV balikom, uz mi dosla aj sms na mobil, kolko treba zaplatiť, ale nikde nemôžem nájst faktúru, ani na mail mi neprišlo a ani tu na web stránke som to nenašiel.
      Za odpoved vopred ďakujem
      Adam Zetek
    • Od palculienka19
      Dobrý večer chcem sa spýtať ako máme predĺžiť viazanost magiotelevízia a internet 
    • Od chupsona
      Mám optický internet XL. Kým som mal PC napojený priamo sieťovým káblom na ONT, rýchlosť bola ako má byť, 600mbit. Po tom čo som potreboval vlastný router, zavolal som a prehodili mi nastavenie (inak sa to nedá vraj) a mohol som zapojiť vlastný router (TP link: TL-WR1043ND). Rýchlosť je ale zrazu len cca 270mbit. Router je gigabitovy. Rýchlosť portov som testoval pri prenose súborov medzi dvomi počítačmi v sieti.(išlo to cca 880mbit) Zapojenie je teda: ONT z ktorého mi ide sieťový kábel do routra a odtiaľ ďalším káblom do PC.
      Kým som mal PC napojený káblom priamo do ONT rýchlosť išla v pohode. Viete mi poradiť čo s tým ? Čím to je ? V nastaveniach routru som nenašiel nič čo by malo rýchlosť obmedzovať. Počul som teóriu že telekom znižuje rýchlosť keď chce zákazník svoje vlastné zariadenie...
    • Od julohu
      Dobry den. Chcem sa opytat ze ci po vypovedi sluzieb (internet a pevna linka) mi ostane mailova schranka *@stonline.sk alebo sa zrusi. Popr. ci sa da riesit presmerovanie na inu schranku. 
      Vdaka