roomba i7

Otázka

  • 0

Ahojte ,

minulý týždeň som si zadovážil roombu i7 cez telekom. Doma som ho rozbalil pripravil všetko na jeho prácu, naisštaloval aplikáciu , roombu do nej pridal všetko prebehlo v poriadku ale... icloud služba nie je k dispozícii, skušal som postupovať dalej podľa návodu aby som tútu chybu vyriešil ale neúspešne, a v návode bolopísané že roomba potrebuje mať otvorené porty 443 , 8883 a 8080 , u mňa sú však zablokované, je podľa vás toto ten problém prečo sa roomba nedokáže pripojiť na icloud?

Ako mám postupovať aby mi boli tieto porty oblokované? je táto služna spoplatnoná? 

Ďakujem za odpovede

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar