Otázka

  • 0

Dobrý deň nevedel by mi niekto poradiť s internetom pred tromi mesiacmi L balíček (optika!) a ešte magio go ku dvom telkam boli u mna technici všetko po zapájali povedali že všetko ide a odišli chcel som si stiahnuť súbor od jedného klienta a pozerám že internet ide nejako pomaly skúsil som speedtest internetu a že 4 mb dowland a 400kb upload. Tak som si myslel že tam majú asi nejakú chybu zavilalusom na podporu a tam mi slečna povedala že je všetko v poriadku tak som si myslel že za nejaký mesiac dva to bude už v pohode a nič. Neviete čo mám robiť lebo za toto platiť 30€ je nehorázne 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0
 

Dobrý deň nevedel by mi niekto poradiť s internetom pred tromi mesiacmi L balíček (optika!) a ešte magio go ku dvom telkam boli u mna technici všetko po zapájali povedali že všetko ide a odišli chcel som si stiahnuť súbor od jedného klienta a pozerám že internet ide nejako pomaly skúsil som speedtest internetu a že 4 mb dowland a 400kb upload. Tak som si myslel že tam majú asi nejakú chybu zavilalusom na podporu a tam mi slečna povedala že je všetko v poriadku tak som si myslel že za nejaký mesiac dva to bude už v pohode a nič. Neviete čo mám robiť lebo za toto platiť 30€ je nehorázne 

Treba volat na linku 0800 123 777.

Na linku kam si volal ty (predpokladam koniec 456), operator vidi ze ti internet ide a tym padom je to u nich v poriadku. Popri tom treba skusit aj restartovat zariadenie (router). Ak platis 30€ predpokladam ze mas XL balik a teda dosahovana rychlost je velmi nizka/poruchova.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od julohu
      Dobry den. Chcem sa opytat ze ci po vypovedi sluzieb (internet a pevna linka) mi ostane mailova schranka *@stonline.sk alebo sa zrusi. Popr. ci sa da riesit presmerovanie na inu schranku. 
      Vdaka
    • Od lukkoska
      Zdravím,

      Vie mi niekto povedať, prečo Telekom obmedzil Netflix v Samsung Smart TV?
    • Od LTibor01
      Dobŕy deň chceľ by som sa spýtať ako viem otvoriť port na SpeedPort Entri I2 router ? 
    • Od sa.ki
      Zdravím, po zriadení magio internetu mi prišla sms s menom a heslom lenže neviem kam sa mam s týmito údajmi prihlásiť. Meno končí @dslbasic. Nejaké rady? 
      Vopred ďakujem za odpoveď. 
    • Od AdamFu
      Dobrý deň,
      bývam v oblasti kde je podla mapy pokrytia siete dostupny VDSL internet az do rychlosti 90Mb/s (aj od susedov to mam potvrdene). No podla tejto dostupnosti na mojej adrese nie je dostupny ziaden internet. Vzdy ked zavolam na zakaznicku linku Telecom alebo Orange mi to pripomenu a po zadani cisla zmluvy mi povedia, ze sice nam neukazuje dostupnost internetu na adrese, ale ano mate na adrese zavedeny internet (no je to ADSL ,nejaka stara zmluva).
      Dokonca byvam v dvojdome kde sused ma dostupny VDSL internet (nie je to dom na konci ulice, ale rohovy dom na krizovatke 3 ulic z ktorej jedna je slepa.) Na tej slepej ulici je tento internet, susedia cez jednu aj druhu stranu cesty maju tento rychlejsi internet.

      Viete mi prosim pomoct ako by som mal postupovat, aby mi bol zavedeny rovnaky internet ako vsetkym okolitym domom? Na linke mi vedia len povedat, ze na adrese nie je dostupny ziaden internet.
      Vopred dakujem za kazdu odpoved.
      Adam