magio go a premier sport

Otázka

  • 0

pc, magio go a premier sport, rozchadza sa obraz so zvukom, zvuk ide skor ako obraz, potom skok, ok, ale hned sa to pomaly rozchadza, a tak stale dookola

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

ak sa to opakuje tak napis na aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chyba stale trva, dnes som poslal email na vyssie uvedenu emailovu adresu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

chyba stale trva, dnes som poslal email na vyssie uvedenu emailovu adresu

mna sa zda ze chyba je len v Chrome, ked pozeram cez Firefox vyzera to v poriadku... cez co ty sledujes ?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cez chrome, vyskusam firefox, dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

spustil som na Firefoxe a tu je to OK, este raz vdaka Edo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V pohode, neni zac.

Aale aj tak je niekde chyba, co vyzera ze je v Chrome,  a malo by sa to dat nejak osetrit ci uz tak alebo tak. Hlavne ked je to prehliadac co ma 80% ludi.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pouzival som Firefox, potom Telekom prisiel s tym, ze to ide iba na Chrome, tak som sa preorientoval, vyzera, ze sa vratim spat k FF 9_9

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja doma len Firefox uz mozno 10 rokov, a len kvoli Magiu som mal 2 prehliadace spustene :D takze bohu dik ze to ide zas aj vo FF:

V praci mam akurat Chrome, aj to len hlavne kvoli synchronizacii zaloziek.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Veru,môžem takisto potvrdiť tú chybu v Chrome,zlá synchronizácia obrazu so zvukom
@Ľuboš skúste sa na to pozrieť,dík

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odpoved z Telekomu : 

Dobry den,

 

evidujeme takyto problem na CT1 a PremierSport. U CT1 menej casto.

Riesime to s dodavatelom, pripravuje nasadenie plosneho fix-u pre tuto chybu.

 

Uz vcera doobeda boli zmenene niektore nastavenia na servery, aby sa problem neprejavoval tak casto.

Verime, ze nase vyjadrenie prijmete s pochopenim a vzniknutu situaciu sa nam podari vyriesit.

 

V pripade dalsich otazok nas prosim kontaktujte mailom na adrese techgroup@telekom.sk , alebo telefonicky na bezplatnej linke Internet Hotline 0800 123 777 dostupnej 24 hodin denne.

 

Dakujeme Vam za prejavenu doveru.

 

 

S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

Ďakujeme za vaše podnety, kolegovia zabezpečili opravu. Ak by ste zaevidovali ďalšie nedokonalosti, napíšte prosím priamo kolegom na email aplikacia@telekom.sk.

Pekný deň

@Ľuboš
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim Lubos,

vdaka, otestujem, ak bude cas cez vikend,

komunikoval som aj cez email aplikacia@telekom.sk, odpoved prisla vcera 8,21 : 

Dobrý deň,

 

Fix tohto problému bol nasadený, aktuálne by už všetko malo byť v poriadku.

 

S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od gabes358
      Aplikácia Netflix nie je dostupná na Magio Go TV Boxe. Nedá sa nájsť  ani  v Google Play App Store.
      Magio Go TV Box je certifikované zariadenie pre Android TV?
      Je to len dočasná chyba alebo existuje iný dôvod prečo Netflix nie je dostupný?
    • Od sutak66
      Dobrý deň, dá sa kúpiť Magio Go tv box alebo je možný iba prenájom?
    • Od Janko0515
      Zdravím vás. Chcem sa opýtať ak mám doma Magio TV a k nej 2 routre dá sa dokúpiť ďalší ktorý by som používal v kamióne nakoľko som vodič mkd. Aká je tam cena za router a koľko platím ku faktúre navyše ak budem používať v zahraničí router aj satelit. 
    • Od bratislava1979
      Dobrý deň mám aktivované magio archív ale nefunguje mi to. 
    • Od Hanesovic
      Dobrý deň 
      Vlastním Magio GO STB 1.generácie a balík Magio Go Premium
      Odkedy ste to programového rastra pridali ČT3 HD, nedajú sa mi prepínať kanály  od čísla  17 a vyššie  ... Jednoducho ked prepínam programy stláčaním P+ na ovládači, tak sa to zasekne na predvoľbe 17 (ČT Šport HD) a keď  chcem posunúť na kanál vyššie, tak ma to vráti na kanál  16 (ČT3 HD) a tak dookola ....
      Používam default (predvolené) poradie kanálov. 
      Skúšal som i factory reset a opätovné nastavenie STB, no nepomohlo.
      Ináč, v EPG sa mi zobrazuje divné  poradie ... chýba voľba  15 .... prikladám fotografiu : 
      Napadá vás nejaké riešenie? Ďakujem 
      P.s. Ináč mohli by ste sa zlutovať a povoliť aplikáciu MagioGO aj pre staršie Samsung TV (aspoň  od roku 2015 s TizenOS) ... Lebo ten pôvodný Magio go settopbox je hrozný... pomalé prepinanie programov, pri najvyššej kvalite seka obraz (a to mam 100Mbps optiku a STB pripojený kablom)