magio go a premier sport

Otázka

  • 0

pc, magio go a premier sport, rozchadza sa obraz so zvukom, zvuk ide skor ako obraz, potom skok, ok, ale hned sa to pomaly rozchadza, a tak stale dookola

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

ak sa to opakuje tak napis na aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chyba stale trva, dnes som poslal email na vyssie uvedenu emailovu adresu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

chyba stale trva, dnes som poslal email na vyssie uvedenu emailovu adresu

mna sa zda ze chyba je len v Chrome, ked pozeram cez Firefox vyzera to v poriadku... cez co ty sledujes ?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cez chrome, vyskusam firefox, dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

spustil som na Firefoxe a tu je to OK, este raz vdaka Edo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V pohode, neni zac.

Aale aj tak je niekde chyba, co vyzera ze je v Chrome,  a malo by sa to dat nejak osetrit ci uz tak alebo tak. Hlavne ked je to prehliadac co ma 80% ludi.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pouzival som Firefox, potom Telekom prisiel s tym, ze to ide iba na Chrome, tak som sa preorientoval, vyzera, ze sa vratim spat k FF 9_9

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja doma len Firefox uz mozno 10 rokov, a len kvoli Magiu som mal 2 prehliadace spustene :D takze bohu dik ze to ide zas aj vo FF:

V praci mam akurat Chrome, aj to len hlavne kvoli synchronizacii zaloziek.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Veru,môžem takisto potvrdiť tú chybu v Chrome,zlá synchronizácia obrazu so zvukom
@Ľuboš skúste sa na to pozrieť,dík

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odpoved z Telekomu : 

Dobry den,

 

evidujeme takyto problem na CT1 a PremierSport. U CT1 menej casto.

Riesime to s dodavatelom, pripravuje nasadenie plosneho fix-u pre tuto chybu.

 

Uz vcera doobeda boli zmenene niektore nastavenia na servery, aby sa problem neprejavoval tak casto.

Verime, ze nase vyjadrenie prijmete s pochopenim a vzniknutu situaciu sa nam podari vyriesit.

 

V pripade dalsich otazok nas prosim kontaktujte mailom na adrese techgroup@telekom.sk , alebo telefonicky na bezplatnej linke Internet Hotline 0800 123 777 dostupnej 24 hodin denne.

 

Dakujeme Vam za prejavenu doveru.

 

 

S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

Ďakujeme za vaše podnety, kolegovia zabezpečili opravu. Ak by ste zaevidovali ďalšie nedokonalosti, napíšte prosím priamo kolegom na email aplikacia@telekom.sk.

Pekný deň

@Ľuboš
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim Lubos,

vdaka, otestujem, ak bude cas cez vikend,

komunikoval som aj cez email aplikacia@telekom.sk, odpoved prisla vcera 8,21 : 

Dobrý deň,

 

Fix tohto problému bol nasadený, aktuálne by už všetko malo byť v poriadku.

 

S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od kjavorcik
      Zaujimalo by ma kam sa mozem obratit s prosbou na opravu chyby v texte.

      Aplikacia www.magiogo.sk vypisuje hlasku
      "Prekročený maximálny počet requestov. Skúste o chvíľu neskôr."
      Konkretne ide o slovo "requestov" ktore by trebalo prelozit do slovenciny.

      Nie ze by mi na tom neako zalezalo ale som zvedavy ci sa s tym da nieco robit?

    • Od ABLACHO4
      Toto je neustála informácia a ďalej ma nepustí.
      A idem cez google chrome. Viete mi poradoiť, kde je chyba?
      Prekročený maximálny počet requestov. Skúste o chvíľu neskôr.
    • Od cenculsk
      uz ma fakt prestalo bavit, ze od minuleho tyzdna mi magio go po prihlaseni vypisuje " Prekročený maximálny počet requestov. Skúste o chvíľu neskôr. "
      ziada o riesenie. rady typu zmazat cache a podobne nefunguju. na milion percent nefunguju. rovnake spravanie je vo firefoxe aj microsoft edge.
    • Od richardjanac
      Pekný deň,

      prosím vás už nejakú dobu pátram ako zmeniť  poradie kanálov na Magio TV.

      Pomocou Magio Go mi síce zariadenie MagioBox nájde, no export do zariadenia nefunguje. Okrem iného sa všeobecne presúvanie zdá bez odozvy. Či už zmena oblubenych kanalov. Alebo ich posun.

      Priamo v MagioTV tomuto sa chcem vyhnúť, pretože by som s tým strávil asi 2 hodiny. Nakoľko neviem efektívne nájsť ktoré programy vlastne moje magio TV má. Resp. je v tom celkom chaos, niektoré sú HD niektoré SD a niektoré dokonca HD Optik.

      Nasiel som sluzbu chcemtotakto.sk ale zial uz nefunguje. 

      Prosim vie mi niekto poradit ako pri tom nestravit pol dna nakolko to budem menit na viacerích zariadeniach.
    • Od daniel9494
      Dobrý deň, vie mi niekto poradiť či funguje Magio GO na Xiaomi MI Tv Box S po aktualizácii na Android 9? Ďakujem.
    • Od mipamula
      existuje verzia magio go pre starsi android, napr. pre 4.3?