zvysenie ceny Magio internet

Otázka

  • 0

Zdravim, chcel by som sa informovat o zvyseni ceny  za  pevný Magio internet.

  V poslednych dvoch fakturach sa navysila cena k uhrade(za november som platil 12,22€  a teraz za december mi prislo 15€), z povodnych 10,90€!

Mam program M, vyuzivam ho zhruba 4roky

Dakujem za odpoveď

printscreen v prilohe

 

fakt.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 2

Len tipujem ale povedal by som ze v novembri ti skoncila viazanost. Cast mesiaca bola alikvotne rozdelena na sumu pocas viazanosti a bez. Dalsi mesiac mas cely bez viazanosti a nasledujuce by boli rovnako.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V detailoch danej faktúry mal by si mať rozpísané, presne za čo koľko EUR, bezdôvodne vyššia suma nebude, niekde bude problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ved prave to, že v detailoch nie je nič rozpisané, iba cena za danny(chytrý) balík...

dodatočné služby k magio nemám aktivované...musim to poriešit na pobočke

Editoval/-a pavolmudron

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Este je jedna moznost ze ti skoncľila viazanost a v pripade slonceni ak nepredlzia cena sa zvysi, lenze tebe tak ze kazdy mesiac ina suma cize to ono nebude.

no jedine zajdi na pobocku alebo na infolinku skus zavolat.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano, je to tak, skoncila mi viazanost a zvysnich 6mesiacov som mal este zlavu, problem vyrieseny na pobočke, dakujem za rady

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od AdamZ91
      Dobrý deň, objednal som si magio internet s TV balikom, uz mi dosla aj sms na mobil, kolko treba zaplatiť, ale nikde nemôžem nájst faktúru, ani na mail mi neprišlo a ani tu na web stránke som to nenašiel.
      Za odpoved vopred ďakujem
      Adam Zetek
    • Od palculienka19
      Dobrý večer chcem sa spýtať ako máme predĺžiť viazanost magiotelevízia a internet 
    • Od chupsona
      Mám optický internet XL. Kým som mal PC napojený priamo sieťovým káblom na ONT, rýchlosť bola ako má byť, 600mbit. Po tom čo som potreboval vlastný router, zavolal som a prehodili mi nastavenie (inak sa to nedá vraj) a mohol som zapojiť vlastný router (TP link: TL-WR1043ND). Rýchlosť je ale zrazu len cca 270mbit. Router je gigabitovy. Rýchlosť portov som testoval pri prenose súborov medzi dvomi počítačmi v sieti.(išlo to cca 880mbit) Zapojenie je teda: ONT z ktorého mi ide sieťový kábel do routra a odtiaľ ďalším káblom do PC.
      Kým som mal PC napojený káblom priamo do ONT rýchlosť išla v pohode. Viete mi poradiť čo s tým ? Čím to je ? V nastaveniach routru som nenašiel nič čo by malo rýchlosť obmedzovať. Počul som teóriu že telekom znižuje rýchlosť keď chce zákazník svoje vlastné zariadenie...
    • Od julohu
      Dobry den. Chcem sa opytat ze ci po vypovedi sluzieb (internet a pevna linka) mi ostane mailova schranka *@stonline.sk alebo sa zrusi. Popr. ci sa da riesit presmerovanie na inu schranku. 
      Vdaka
    • Od lukkoska
      Zdravím,

      Vie mi niekto povedať, prečo Telekom obmedzil Netflix v Samsung Smart TV?