Zrušenie pevnej linky

Otázka

  • 0

Váž. obchodná organizácia,

 Moja otázka znie, že ako postupovať pri zrušení pevnej linky, ktorá je niekoľko rokov nepoužívaná, a majiteľla linky už od  roku 2006 zosnula.

Linka sa platí z účtu( niekoľko rokov úplne zbytočne) jej dcéry, ktorá je americkou občiankou, byt vlastník od roku 2018 ja,  ta bola pravá majiteľka bytu, Solivárska 25,

Upozorňujem , že nevlastníme úmrtný list po pani Priske Lomovej, čo v konečnom dôsledku ani nie je potrebné.

teda konečná otázka znie, že vás žiadam o zrušenie uvedenej pevnej linky, a tým navodiť konečne právny stav, že nebudeme platiť za službu, ktorú vo svojom byte nevyužívame.

Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.

Juraj BOLECH

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0
 

Váž. obchodná organizácia,

 Moja otázka znie, že ako postupovať pri zrušení pevnej linky, ktorá je niekoľko rokov nepoužívaná, a majiteľla linky už od  roku 2006 zosnula.

Linka sa platí z účtu( niekoľko rokov úplne zbytočne) jej dcéry, ktorá je americkou občiankou, byt vlastník od roku 2018 ja,  ta bola pravá majiteľka bytu, Solivárska 25, 

Upozorňujem , že nevlastníme úmrtný list po pani Priske Lomovej, čo v konečnom dôsledku ani nie je potrebné.

teda konečná otázka znie, že vás žiadam o zrušenie uvedenej pevnej linky, a tým navodiť konečne právny stav, že nebudeme platiť za službu, ktorú vo svojom byte nevyužívame.

Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.

Juraj BOLECH

 

tuto otazku smerujte na office@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar