Otázka

  • 0

  Dobrý den je možne pozerať na Xiaomi Mi Tv Box S - Magio Go od Telekomu? (nainštaloval som ju ale nejde spustiť že nekomunikuje server).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

super takze ked magiogo tak len na boxe od telekomu alebo cez web, fakt super obmedzenie zakaznikov, co zariadenie nesplna ze nejde na nom magiogo ? mozem to vediet ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus sa spytat na xiaomi fore, preco ich box nefunguje. Ja mam Mecool KM9 pro a Magio go mi funguje uplne spolahlivo.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mam Tanix Tx9 Pro a ide tiež aj keď musím mať airmouse lebo box nemá android tv ale android

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na nvidia shield taktiez funkcne a dokonca sa mi podarilo spustit magio go aj na PS4 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak to tom mi prezraď niečo viac :) normalne v store apku nevidim

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

sorry , mohol som rovno napisat, neslo o app ale cez prehliadac :) to som iba z dlhej chvile (kym sa stiahla aktualizacia hry) vyskusal. Na dlhsie/caste vyuzivanie to ale nie je. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kedy sa zákazníci konečne dočkajú aj aplikácie Magio go na Apple TV ???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od juraj571
      Nainštaloval som aplikaciu  Telekom, overovaci kod mi chodi dva hodiny po termine
    • Od mcgiany
      Neviem co sa stalo, ale dnes som spustil aplikaciu na iphone (pouzivam najnovsi iOS) a zistil som, ze som odhlaseny a neda sa nijak prihlasit.
      -- EDIT: po reinstalaci sa mi zobrazila hlaska o tom, ze prebieha odstavka. Predtym tam nebola.
    • Od fero.skokan
      Mobilnú aplikáciu ste síce vyšperkovali do čierna, čo vítam, ale mohli ste sa radšej sústrediť na jej funkčnosť. V položke Pridať službu je aplikácia nefunkčná !!
      Asi po desiatich pokusoch pridania služby stále vyskakuje chyba a to napriek tomu, že sa neustále odhlasujem a prihlasujem, ako to radí pomocník. Prikladám screenshot.
      Skúšal som to cez rodné číslo aj cez číslo telefónu, ktorého službu som chcel pridať a furt nič !