Otázka

  • 0

  Dobrý den je možne pozerať na Xiaomi Mi Tv Box S - Magio Go od Telekomu? (nainštaloval som ju ale nejde spustiť že nekomunikuje server).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

super takze ked magiogo tak len na boxe od telekomu alebo cez web, fakt super obmedzenie zakaznikov, co zariadenie nesplna ze nejde na nom magiogo ? mozem to vediet ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus sa spytat na xiaomi fore, preco ich box nefunguje. Ja mam Mecool KM9 pro a Magio go mi funguje uplne spolahlivo.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mam Tanix Tx9 Pro a ide tiež aj keď musím mať airmouse lebo box nemá android tv ale android

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na nvidia shield taktiez funkcne a dokonca sa mi podarilo spustit magio go aj na PS4 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak to tom mi prezraď niečo viac :) normalne v store apku nevidim

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

sorry , mohol som rovno napisat, neslo o app ale cez prehliadac :) to som iba z dlhej chvile (kym sa stiahla aktualizacia hry) vyskusal. Na dlhsie/caste vyuzivanie to ale nie je. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kedy sa zákazníci konečne dočkajú aj aplikácie Magio go na Apple TV ???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od m_krculova
      Dobrý deň, preniesla som si ku Vam telefónne číslo z Orange a už ho mám prenesene a nejde mi prihlásiť sa do aplikácie Telekom, ukazuje mi že nemám telefónne číslo u Vas

    • Od tjurki
      Ako sa prrihlasim do aplikacie ked mam aktivovanu elektronicku komunikaciu
    • Od starec_2377
      Prečo sa mi nedajú odstránit produkty z aplikacii mam tam aj produkty ktoré už dávno skončili nikde tam nevidím možnost odstránenia zbytočných produktov
    • Od mbachleda95
      Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
      Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
      Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.
    • Od joozinoo
      Včera som si kúpil Easy pecku a stále mi neide pridať telefónne číslo do aplikácie