magio box

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobry den,

chcem sa spytat, ci je mozny vzdialeny pristup do mojho TV magio boxu cez PC alebo mobil a ako to funguje?

Editoval/-a hanzlovic

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

ak si chces planovat nahravky cez mobil alebo pc tak pouzi sluzbu magiogo no usekne ti konce filmov lebo v magiogo sa to neda nastavit tak ako v magioboxe magiobox nema ziadne  web rozhranie na neho by si sa mohol napriklad cez vpn dostat mimo domu do hdd sa nedostanes vôbec ak si mal na mysli nieco ine tak napis co lebo si to napisal tak ze sa neda jasne odpovedat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Viliam200
      Zdravím.
      Už 5 deň mám problém s pripojením na launcher Origin, rovnako mi nedokáže načítať obsah na ich stránke origin.com
      Viacerý moji známy ktorý majú ADSL alebo VDSL magio internet majú tento problém, na optickej sieti som tento problém nezaznamenal, problém je hlavne v Levickom okrese, známy čo ma VDSL v Nitrianskom okrese tento problém nemá.
      Reštart routra a zmena IP adresy nepomohla, rovnako ani zmena DNS, takže buď je problém v poskytovateľovi internetu Telekom, alebo v službe Origin.
      Tento problém riešim tak že si cez mobilné dáta Orange spravím hotspot, prihlásim sa na origin, naspäť sa pripojením na sieť telekomu, na herné servery ma následne pripája bez problémov, samozrejme keď aplikáciu Origin vypnem a spustím znova, problém sa  opakuje.
      Na problém samozrejme upozorňujeme aj na Origin fóre https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Origin-won-t-load/td-p/8744365
      Budem preto rád ak sa nato kompetentný čím skôr pozrú, predpokladám len že blokujú určite porty v nejakom uzle.
    • Od JankoZV1
      Zdravím Vás 
      V prvom rade by som chcel povedať o mojich skúsenostiach s Telekom do "momentu" keď sa divím či to je vôbec možné
      Služby ja samostatne využívam cca 3 roky, mam paušál L-ko a Magio XL písané ešte na moju mamu a služby písané na moje meno čiže na moje  rodné číslo mam od decembra  , koľko platím toľko platím ale každý si to vie zhruba prepočítať  plus 20 eur za splátku mobil, ps4, a setobox ak sa nemýlim. Stále spokojnosť služba bežala čiže fungovala ako má aj keď občas som čakal dokým mi začne zvoniť mobil aj minútu keď niekde volám ja. Ale v poriadku, preťažena sieť atď. V Novembri som začal premýšľať o zmene a o2 do Telekom, u O2 jednoznačne problém signál služieb volanie internet... Pred Vianocami som išiel na predajne miesto v banskobystrickom kraji v meste s obchodným domov ktoré nesie aj BB, problém nastal tam kde spolu s BB zápasia aj v hokeji ... Odporúčam napraviť zbabrané veci ich zamestnancov a nech kompetentný mi volajú 
      Bod zlomu -  Titanic  
      Na predajnom mieste informácia pre mňa - pán....XYZ.... Pri prenose telefónneho čísla nemusíte nikdem behať .Hovorim  Takže ak mám zaplatiť v 02 napríklad len doplatok za faktúru a aj zariadenie dostanem 150 bonus s ktorých udradite O2 150 eur a ja zvyšok... Áno? Pýtam sa a pán s predajného miesta.. Ano presne    Čiže pýtam sa, služby v o2 sú bez viazanosti, tam budem platiť jednu max dve faktúry dokým prenesú číslo paušál plus doplatok ktorý bude nás 150 a pán s Predajného miesta - áno, vám príde len faktoru len doplatok nad 150 eur ktoré vybavíme my a vy si doplatiťe zvyšok a dohoda bola na svete... toto sa udialo tesne pred sviatkami 2019.. Následne v Januári tvrdé pristátie na zem...  Faktúra s 02 mi prišla na mail pozerám. Cez 250 eur hľadám kde je odrátanych 150 eur od Telekomu.. Márne, volám na infolinku a tragikomédia je na svete 
      Prvý telefonát v štýle - pane 150 eur dostanete keď sa vám prenesie číslo a vy donesiete doklad o zaplatení faktúry v o2. Hovorím na tomto sme sa nedohodli bol som oklamany, chápem pani telefonistku, ona nemôže za to a jej tvrdenie je rozumné a logické ale predsa toto som podľa tvrdenia,,, vášho obchodného zástupcu Telekom,, pobočky som nemal riešiť..,,, 
      No niekoľkých telefonátoch sa to chvalabohu Bohu vyriešilo a mal. Som musel ísť do predajne kde mam vraj predložiť faktúru a na základe vystavenej faktúry mi peniaze vyplatia alebo na účet, ďalší bonbonik, príde na rad v predajni a,, obchodný zástupca určite nie je tak stým bonusom ale že musím vyplatiť faktúru v o2 atak ptm ano len keby mal záujem . Nedalo mi tak mu hovorím ze treba vi to vyjasniť a nech zavolá na infolinku  hovori. Takže ako ta vybavené žiaľ od strany Telekom ani len prepáčte. 
       
      Následne o pár dní idem do Telekomu pretože potrebuje môj otec paušál 
      Vybral som si akciový model Samsung Galaxy Noten 10.. Náhodné vraj zákazník
      Na predajnom mieste, a na skočila údajne databáza a ukázalo 350 ci 450, do tohto období ôk tak to radšej počkám a keď nabuhnu financie prídem, medzi tým mi volajú s infolinky,, typ telefonátu, pán Gergel, volám ohľadom bla bla, a vidím ze ste si na predajnom mieste žiadal o Samsung Galaxy note 10 a mal ste tam 15o eur zábezpeku... A ja nato prosím??váš kolega na predajni pýtal 350,,, ôk tak som nebral nič a prosím kompetentných nech sa mi ozvu 
      Pretože som robil ešte raz objednávku cez internet, dal som doručiť na predajňu   sms ma informuje že je tam už telefón tak volám na infolinku pani ochotná áno pan Gergel mobil mate tam a neplatíte nič do predu pozerala som to len 9 eur je doplatok ale tie prídu k faktúre... Hovorím ôk.. 
      No na predajnom mieste, zas ten istý pán, poriadne sa mi. Nepozrel do systému poriadne proste nie príjemný zážitok na koniec pozdrav, ide pre telefón kartu a zas zabezpeka  350,M volám na infolinku pani ktorá zdvihla úplná žena ktorá neviem nič o mňe hovorí pán  Gergel je tam len 9 eur a to príde do faktúry a vravím no momentálne som tuv Telekome a pán pýta 350 eur, následne som podal mobil zástupcovi na predajnom mieste niečo sa rozprávali a odišiel som. 
      Poprosím o vysvetlenie tejto veci, či naozaj nevedia ľudia v Telekome nejaké kritériá? Ak je objednávka robená cez internet všetko schválené bez doplatku a mam na vyber si vybrať kuriéra alebo prísť na pobočku  ako môže byť niekde cena 350 a niekde 9, myslím akontáciu 
      Preto by bolo dobre keby mi kompetentny ľudia zavolali. S vyjadrením alebo aspoň mrzí nás to, 
      Ja som ochotný toto posunúť ďalej, len dúfam ze sa z nenazdajky všetky telefonáty s môjho čísla ktoré je ešte stále písané na mojej mamine meno alebo aj z číslo ktoré je písané na mňa. Nestratia 
      Hovor je nahrávaní, a máte to uložené minimálne pol roka nakoľko v minulosti som pracoval viac ako dva roky pre 02 takže viem o co sa jedna.. 
    • Od vinco81
      Dobrý deň, máte zaradený program ČT Sport v programovej ponuke? 
    • Od viliam.nagy
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa informovať ako sa dá zaparkovať pred budovou ST keď idem na predajňu ST - FORUM na Bajkalskej v Bratislave.
      Od miestnej SBS som dostal inštrukcie, že sa mám deň dopredu nahlásiť na recepcií (vážne - nežartujem) ale ani číslo na predajňu ani číslo na recepciu na webe nie je.
      Máte parkovisko pod budovou s rozlohou ako sama budova a nemáte vyhradené ani jedno miesto pre zákazníka ktorý príde na predajňu a chce zaparkovať ?
      Je tam plno miest s označením "Zákazník ST" ale pakovať tam podľa "kvetinky" z recepcie zákazník ST nesmie. 
      Ďakujem za inštrukcie ako zaparkovať.
      Viliam Nagy
      0914702869
       
    • Od matus_gabris
      Dobrý den
      Chcem sa spýtať či má niekto neake informacie ohladom buducnosti internetu na Slovensku.Realizacia optiky do dedín,zrýchlovanie vdsl,zapojenie vdsl pre všetkych kde nemože byť optika atd.Ak by ste mali odkaz na neaky článok kde sa dočitam všetko o internete,telekome,ako sa realizuje atd všetko proste tak to hodte do komentu.
      Dakujem