Spojenie appky s Môj Telekom

Otázka

  • 0

Ahojte. V telekom apkke mi stále vypisuje že som prihlásený ako neúplný účet. Keď kliknem na Zaregistrovať účet tak to odo mňa chce mail a heslo s ktorým sa neskôr môžem pripojiť na Môj Telekom. Problém je taký, že na Môj Telekom som registrovaný už dávnejšie a neviem nájsť spôsob ako to zosinchronozovať. 

Ak ste mali taký problém a prišli ste na riešenie, som samé ucho. DIKI

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @dominik.lancz

aktivuj si na tejto stránke Dohodu o elektronickej komunikácií a využívaj všetky výhody Môj Telekom a Telekom aplikácie : https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

V aplikácií potom postupuj nasledovne: 

  1. -    V aplikácii klikni na Menu (tri bodky v pravo dole)
  2. -    klikni na Odhlásiť a potvrď odhlásenie
  3. -    zobrazí sa ponuka možností na prihlásenie kde bude prihlásenie pomocou Môj Telekom
  4. -    zadaj prihlasovacie meno a heslo z Môj Telekom
     

@Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Treba sa odhlásiť,a potom znova otvor apku Telekom a prihláš sa pod moj telekom  cize meno a heslo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od gauner
      Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.
      Ďakujem.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od matusvannberes738
      Takže môj problém je úplne jednoduchý, včera mi prišla karta s paušálom, chcel som sa prihlásiť do TELEKOM APLIKÁCIE, to som zvládol, potom som chcel pripojiť služby,  aby som mohol vidieť faktúry, prečerpanie a podobne. Takže som zadal svoje rodne číšlo, meno, priezvisko čislo adresáta. Následne to chcelo odo mňa ID KOD /TEN NEVIEM ANI KDE JE, NEVIEM čI VO FAKTÚRE NIECO ako PID KOD JE ZADANE.../ takže SOM HO DAL vygenerovať. Pekne mi to vygenerovalo, zadal som ho a nefunguje. Napíše mi Prihlasene čislo 09xxxxxxxx nie je evidovane ako kontaktne pre adresata xxxxxxxxxx.. V mobile mam ešte EASY KARTU NA KREDIT, takže neviem či to nie je nejaký jej ID kód...
      Dovolať sa nedá nikde, ani neviem kde volať, keď v možnostiach môj problém ani nie je.  
       
      Otazka čislo 2: Zúčtovacie obdobie: Mesačne od 8 dna v mesiaci do 7 dna v mesiaci. To znamená, že mam faktúru vyplatiť  7 či ako? 
    • Od Marby67
      Zdravim,
      nevie nahodou niekto,ze preco na stranke stoji novy pausal T Nekonecno HD 48 Euro,ale cez appku mi vyhadzuje len 42 Euro ? Je to tym,ze som v M1,alebo to je nejaka zlava ?
      Vdaka