Spojenie appky s Môj Telekom

Otázka

  • 0

Ahojte. V telekom apkke mi stále vypisuje že som prihlásený ako neúplný účet. Keď kliknem na Zaregistrovať účet tak to odo mňa chce mail a heslo s ktorým sa neskôr môžem pripojiť na Môj Telekom. Problém je taký, že na Môj Telekom som registrovaný už dávnejšie a neviem nájsť spôsob ako to zosinchronozovať. 

Ak ste mali taký problém a prišli ste na riešenie, som samé ucho. DIKI

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Treba sa odhlásiť,a potom znova otvor apku Telekom a prihláš sa pod moj telekom  cize meno a heslo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @dominik.lancz

aktivuj si na tejto stránke Dohodu o elektronickej komunikácií a využívaj všetky výhody Môj Telekom a Telekom aplikácie : https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

V aplikácií potom postupuj nasledovne: 

  1. -    V aplikácii klikni na Menu (tri bodky v pravo dole)
  2. -    klikni na Odhlásiť a potvrď odhlásenie
  3. -    zobrazí sa ponuka možností na prihlásenie kde bude prihlásenie pomocou Môj Telekom
  4. -    zadaj prihlasovacie meno a heslo z Môj Telekom
     

@Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od juraj571
      Nainštaloval som aplikaciu  Telekom, overovaci kod mi chodi dva hodiny po termine
    • Od mcgiany
      Neviem co sa stalo, ale dnes som spustil aplikaciu na iphone (pouzivam najnovsi iOS) a zistil som, ze som odhlaseny a neda sa nijak prihlasit.
      -- EDIT: po reinstalaci sa mi zobrazila hlaska o tom, ze prebieha odstavka. Predtym tam nebola.
    • Od fero.skokan
      Mobilnú aplikáciu ste síce vyšperkovali do čierna, čo vítam, ale mohli ste sa radšej sústrediť na jej funkčnosť. V položke Pridať službu je aplikácia nefunkčná !!
      Asi po desiatich pokusoch pridania služby stále vyskakuje chyba a to napriek tomu, že sa neustále odhlasujem a prihlasujem, ako to radí pomocník. Prikladám screenshot.
      Skúšal som to cez rodné číslo aj cez číslo telefónu, ktorého službu som chcel pridať a furt nič !