Spojenie appky s Môj Telekom

Otázka

  • 0

Ahojte. V telekom apkke mi stále vypisuje že som prihlásený ako neúplný účet. Keď kliknem na Zaregistrovať účet tak to odo mňa chce mail a heslo s ktorým sa neskôr môžem pripojiť na Môj Telekom. Problém je taký, že na Môj Telekom som registrovaný už dávnejšie a neviem nájsť spôsob ako to zosinchronozovať. 

Ak ste mali taký problém a prišli ste na riešenie, som samé ucho. DIKI

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Treba sa odhlásiť,a potom znova otvor apku Telekom a prihláš sa pod moj telekom  cize meno a heslo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @dominik.lancz

aktivuj si na tejto stránke Dohodu o elektronickej komunikácií a využívaj všetky výhody Môj Telekom a Telekom aplikácie : https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia

V aplikácií potom postupuj nasledovne: 

  1. -    V aplikácii klikni na Menu (tri bodky v pravo dole)
  2. -    klikni na Odhlásiť a potvrď odhlásenie
  3. -    zobrazí sa ponuka možností na prihlásenie kde bude prihlásenie pomocou Môj Telekom
  4. -    zadaj prihlasovacie meno a heslo z Môj Telekom
     

@Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od m_krculova
      Dobrý deň, preniesla som si ku Vam telefónne číslo z Orange a už ho mám prenesene a nejde mi prihlásiť sa do aplikácie Telekom, ukazuje mi že nemám telefónne číslo u Vas

    • Od tjurki
      Ako sa prrihlasim do aplikacie ked mam aktivovanu elektronicku komunikaciu
    • Od starec_2377
      Prečo sa mi nedajú odstránit produkty z aplikacii mam tam aj produkty ktoré už dávno skončili nikde tam nevidím možnost odstránenia zbytočných produktov
    • Od mbachleda95
      Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
      Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
      Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.
    • Od joozinoo
      Včera som si kúpil Easy pecku a stále mi neide pridať telefónne číslo do aplikácie