Ukončenie zmluvy, neplatná SIM a nefunkčná stránka kontaktného formulára

Otázka

  • 0

Dobrý večer,

rád by som sa s užívateľmi podelil o skúsenosť s týmto akože operátorom. Nedávno mi skončila viazanosť a rozhodol som sa pre ukončenie zmluvy. Bol som na pobočke, podpísal žiadosť o zrušenie, pracovník mi oznámil že k ukončeniu dôjde mesiac po aktuálnom fakturačnom období. Vravím si OK, nevadí. No tento operátor mi bez upozornenia deaktivoval SIM kartu okamžite. Telefón mi po zadaní a akceptovaní PIN vypisuje hlásenie že SIM karta je neplatná. To si v Telekome niekto myslí že mám ešte zaplatiť ďalšie fakturačné obdobie za to že mám vypnutú službu?

Ďalej ma dojala stránka - zóna Môj Telekom. Po prihlásení som chcel zadať podnet na poruchu. Po pracnom vypísaní formulára a potvrdení na odoslanie mi stránka oznámila že došlo k poruche a na jej odstránení pracujú. Neskôr keď stránka nabehla som to vyskúšal ešte raz, tentoraz po kliknutí na odoslanie sa stránka iba obnovila do hlavného menu a požiadavku neodoslala. Keď som sa preklikol opäť do požiadaviek tak tam tá moja nebola no bola predvyplnená fo formulári. Skúsil som ju odoslať ešte raz potom ešte niekoľko krát, no výsledok stále rovnaký vrátilo ma na hlavnú ponuku (ako po prihlásení do zóny) bez odoslania formulára. To si niekto z ľudí robí srandu? Ani žiadne upozornenie na úvodnej stránke že prebieha údržba, nič! Takto sa má správať webová stránka akože top operátora? To im to programoval nejaký stredoškolák alebo je to tak zámerne aby nemuseli riešiť podnety ktoré sa nakopia cez víkend?

Nemal som možnosť riešiť to cez pracovný deň z dôvodu pracovných povinností a ešte k tomu som zistil, že tento akože TOP operátor nemá ani nonstop infolinku alebo poruchovú linku. Narozdiel od konkurencie ktorá takúto 24h linku má ma toto naozaj prekvapilo, infolinka iba v pracovných dňoch do 21:00 a poruchová linka dokonca iba do 20:00. Hanba a totálny amatérizmus. Je vidieť že tu vôbec nejde o zákazníka a jediné na čo sa pozerá je maximalizácia zisku a šetrenie nákladov. Teraz môžem bez funkčnej SIM čakať do pondelka aby som to skúsil vyriešiť. Ehm, asi nie pokiaľ zase budem v práci bez nejakej možnosti telefonovať.

add: pri prvom pokuse odoslať tento dotaz ma web telekomu prekvapil hlásením o nedostupnosti stránky pre môj účet. Hanba!

telekom.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Mne sa vidí,že pri ukončení zmluvy je nejaká výpovedná lehota. Lepšie by bolo,keď,už Ti skončila viazanosť na čísle urobiť prenos čísla ku konkurencii na nejakú predplatenú kartu a zmluvu máš ukončenú cca za 4-5 pracovné dni v momente prenosu čísla je zmluva ukončená. Myslím,že výpovedná lehota pri skončí paušálu je 30 dní. Takže,keď chceš čo najrýchlejšie ukončiť zmluvu po skončení viazanosti urob prenos čísla ku konkurencii na nejakú predplatenú kartu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar