Otázka

  • 0

Dobre ráno chcela by som sa informovať o stave mojich objednávok za odpoveď vopred ďakujem. 

   S pozdravom STAV-SZK spol.s.r.o. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobre ranko :) zavolaj na infolinku 0800 123 456 alebo napis na office@telekom.sk alebo napis na stranke na online CHAT. Pekny den

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od silesko06
      Dobry den chcem sa spytat ci si mozem poziadat o tv a playstation naraz k mojmu cislu .. vravela mi v predajni ze po 3 mesiacoch mozem dakujem za info 
    • Od yooggy
      Chcem sa opýtať kedy konečne Telekom vydá aplikáciu pre smart televízory LG s Web OS. Ide o najpredávanejšiu značku TV na Slovensku a aplikácia chýba!!!
    • Od pepo2608
      Dobry den, 
      chcem sa opytat na typ (blizsia specifikacia)TV ktory ponukate k pevnemu internetu.
       
      Dakujem
    • Od miquel
      Dobry den, kedy asi bude dostupna aplikacia Magio GO pre WebOS na LG SmartTV? V store je uz dlhsie dostupna aplikacia od chorvatskej "pobocky" MaxTV s identickym UI ako ma nove Magio takze ak sa nemylim nemalo by to byt narocne. Dakujem
    • Od snipiba
      Aké sú vaše skúsenosti s kuriérmi čo doručujú veci od Telekom-u? Ja osobne som si v pondelok na pobočke bral paušál vo Vianočnej akcii. Ešte pred sviatkami, teda rozumejme v čase, kedy mohol celý týždeň doručiť veci z objednávky... Ani cez ten týždeň, ani cez ďalší a ani medzi sviatkami nič nedoručil. Smutné...