Otázka

  • 0

Dobre ráno chcela by som sa informovať o stave mojich objednávok za odpoveď vopred ďakujem. 

   S pozdravom STAV-SZK spol.s.r.o. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobre ranko :) zavolaj na infolinku 0800 123 456 alebo napis na office@telekom.sk alebo napis na stranke na online CHAT. Pekny den

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od DuskyToth
      Dobrý deň, 
      Mame doma Magio TV cez opticky kábel na niekoľkých TV. Spracovanie signálu realizuje set top box - Magio Box Motorola VIP1002/VIP1002ESL. Všetko funguje ale zakúpil som novy Samsung smart TV so smart ovládačom pričom Smart TV ponúkla možnosť vybrať si z dodávateľov produktov ktorý používam - Orange, Skylink, DIGI, UPC, atď. a taktiež T-Home. Voľba T-Home nefunguje a iné Telekom/Magio možnosti tam nie sú. Chcem sa opýtať, je kompatibilný magio set top box so smart tv a smart ovládačom? Je nejaký typ produktu ktorý viem vyhľadať aby šlo ovládať set top box cez TV? Alebo musím naďalej použivať 2 ovládače? Alebo ešte je možnosť Magio GO, pričom mi je set top box k ničomu.
      Ďakujem
    • Od silesko06
      Dobry den chcem sa spytat ci si mozem poziadat o tv a playstation naraz k mojmu cislu .. vravela mi v predajni ze po 3 mesiacoch mozem dakujem za info 
    • Od yooggy
      Chcem sa opýtať kedy konečne Telekom vydá aplikáciu pre smart televízory LG s Web OS. Ide o najpredávanejšiu značku TV na Slovensku a aplikácia chýba!!!
    • Od pepo2608
      Dobry den, 
      chcem sa opytat na typ (blizsia specifikacia)TV ktory ponukate k pevnemu internetu.
       
      Dakujem
    • Od miquel
      Dobry den, kedy asi bude dostupna aplikacia Magio GO pre WebOS na LG SmartTV? V store je uz dlhsie dostupna aplikacia od chorvatskej "pobocky" MaxTV s identickym UI ako ma nove Magio takze ak sa nemylim nemalo by to byt narocne. Dakujem
    • Od snipiba
      Aké sú vaše skúsenosti s kuriérmi čo doručujú veci od Telekom-u? Ja osobne som si v pondelok na pobočke bral paušál vo Vianočnej akcii. Ešte pred sviatkami, teda rozumejme v čase, kedy mohol celý týždeň doručiť veci z objednávky... Ani cez ten týždeň, ani cez ďalší a ani medzi sviatkami nič nedoručil. Smutné...