Ignorácia zo strany Telekomu .... dobitie kreditu ...

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám otázku ... už vyše mesiaca TELEKOM relevantne nereaguje (návšteva 2x pobočka a 3x Call center)  na moje výzvy o vrátení resp. dobití kreditu. Dobil som kredit cez web Telekom uhradil to kartou cez internet... no kredit záhadne nedošiel .....  najprv žiadali od banky vyjadrenie.... to som poskytol, že celá platba prebehla oka a boli mi stiahnuté prostriedky ....  ako postupovať ? ....SOI ? ...Ďakujem

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Napísať na pohladavky.mob@telekom.sk aj spolu so všetkými potvrdeniami o úrade a požiadať o dohľadanie platby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, som držiteľom Easy karty a dnes som volal 1 x v dlžke cca. 10 sekund.  Prišiel mi oznam o spotrebe, že môj hovor bol zučtovaný sumou 0. 50 EUR. To je predsa nehorázne, ajy keby som bral do úvahy, že každá začatá minúta. Za minútu 0,50 EUR, pouvažujem zmeniť operátora a to mám od Vás Mágio, pevnú linku ako aj internet . S pozdravom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
      Na sviatok zamilovaných máme DARČEK pre všetkých zákazníkov EASY a Predplatenka. Zákazníkom darujeme denný dátový balík počas celého dňa 14.2.2021 úplne ZADARMO. Pre predplatenku platí voľný objem dát 2GB, Easy bude mať k dispozícii 1GB dát.
       
      Dáta zadarmo platia 24 hodín a aktivácia prebieha prostredníctvom Telekom aplikácie, m.telekom.sk, alebo cez SMS:
      ·        pre Predplatenku: 2GBDEN, 2GB DEN, 2 GB DEN, 2 GBDEN na 12330
      ·        pre Easy Pecku, Team, Fix: GIGADEN na 12330
       
      Svoju spotrebu skontrolujete jednoducho v aplikácii alebo stačí zaslať bezplatnú SMS s textom STAV DATA na 12330
       
      Oslávte Valentína s dátami zadarmo  
       
      veľa lásky a milej komunikácie želá 
      Lucka 
       
    • Od erika.kucerova111
      pri pokuse o dobitie kreditu na Easy 0911662716 mi systém píše, že  Telefónne číslo pre dobitie nie je platné číslo Easy. číslo som overovala, Je registrované v Telekome. ako ďalej?
    • Od jondras
      Chyba mi prehlad spotrieb hlasove aj datove oddelene nielen za aktualny den, ale aj s historiou aspon jeden tyzden. 
       
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?
    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.