Ignorácia zo strany Telekomu .... dobitie kreditu ...

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám otázku ... už vyše mesiaca TELEKOM relevantne nereaguje (návšteva 2x pobočka a 3x Call center)  na moje výzvy o vrátení resp. dobití kreditu. Dobil som kredit cez web Telekom uhradil to kartou cez internet... no kredit záhadne nedošiel .....  najprv žiadali od banky vyjadrenie.... to som poskytol, že celá platba prebehla oka a boli mi stiahnuté prostriedky ....  ako postupovať ? ....SOI ? ...Ďakujem

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zdravím, som držiteľom Easy karty a dnes som volal 1 x v dlžke cca. 10 sekund.  Prišiel mi oznam o spotrebe, že môj hovor bol zučtovaný sumou 0. 50 EUR. To je predsa nehorázne, ajy keby som bral do úvahy, že každá začatá minúta. Za minútu 0,50 EUR, pouvažujem zmeniť operátora a to mám od Vás Mágio, pevnú linku ako aj internet . S pozdravom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napísať na pohladavky.mob@telekom.sk aj spolu so všetkými potvrdeniami o úrade a požiadať o dohľadanie platby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.
    • Od luptakova.lucy
      Dobrý deň,
      chcem sa opýtať, je možno prejsť z paušálu Áno na program Easy? Nechcem nové číslo. Chcem mať rovnaké číslo len chcem zmeniť program. Viazanosť mi končí 5.6.2020. Mám to riešiť až po tomto dátume?
    • Od Maros555
      Ako si dobijem Easy kartu keď mi po prechode od konkurencie nejde dobiť kredit?
      Aplikácia vypisuje kód chyby: 0220-0001.
      Web mi vypisuje že moja predvoľba (0940) nie je EASY  takže podľa neho  nevlastním EASY kartu.
      To sa mám opäť trepať do predajne aby mi povedali zase že nechápu ako je to možné?
       
    • Od Janulka19
      Dobry den ako sa da prosím dobit kredit cez pausal. ďakujem 
    • Od markusotto
      dobrý den propadla platnost uvedeného tel. čísla 911***355, je možno dobít kredit a obnovit?
      Děkuji za odpověď
      Marek Ottner
    • Od BabetaSunny
      Ahoj, kde najdem vyhercov tejto majovej sutaze?