Ignorácia zo strany Telekomu .... dobitie kreditu ...

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám otázku ... už vyše mesiaca TELEKOM relevantne nereaguje (návšteva 2x pobočka a 3x Call center)  na moje výzvy o vrátení resp. dobití kreditu. Dobil som kredit cez web Telekom uhradil to kartou cez internet... no kredit záhadne nedošiel .....  najprv žiadali od banky vyjadrenie.... to som poskytol, že celá platba prebehla oka a boli mi stiahnuté prostriedky ....  ako postupovať ? ....SOI ? ...Ďakujem

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Napísať na pohladavky.mob@telekom.sk aj spolu so všetkými potvrdeniami o úrade a požiadať o dohľadanie platby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, som držiteľom Easy karty a dnes som volal 1 x v dlžke cca. 10 sekund.  Prišiel mi oznam o spotrebe, že môj hovor bol zučtovaný sumou 0. 50 EUR. To je predsa nehorázne, ajy keby som bral do úvahy, že každá začatá minúta. Za minútu 0,50 EUR, pouvažujem zmeniť operátora a to mám od Vás Mágio, pevnú linku ako aj internet . S pozdravom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
      Po viac ako 20 rokoch meníme značku svojich predplatených kariet: znamená to, že Easy nahrádza Predplatenka. Je predovšetkým zameraná na dáta, čomu je prispôsobená celková ponuka balíčkov. Dátové balíčky majú platnosť jeden, desať alebo 30 dní.
       
      Denné dáta na Predplatenke
      Pri používaní dát sa vám automaticky aktivuje základný denný balíček za 50 centov, ktorý obsahuje 300 MB dát. Ďalej môžete využiť denný 2GB balík za 1,50 € alebo absolútny hit Predplatenky: nekonečný denný balík za 2 € (aktivujete iba v aplikácii Telekom).
      10 dní
      10-dňový balík s objemom 1GB bude stáť 2 €.
      30 dní
      30-dňové balíčky sú odstupňované podľa objemu dát:
       1 GB za 3 €  3 GB za 6 € 5 GB za 8 € Zjednodušené hlasové a SMS služby
      Cena 1 správy je 10 centov do všetkých sietí. Po dosiahnutí hranice 50 centov už máte ďalšie správy do konca dňa zdarma. Minúta volania je za 10 centov do všetkých sietí a po dosiahnutí hranice 50 centov už za ďalšie hovory neplatíte. Novinkou je nekonečný balík volaní na 1 číslo. Platí 30 dní a stojí 2,50 €.
      Úvodné benefity Predplatenky
      Predplatenku kúpite buď ako úplne novú SIM kartu alebo na ňu prejdite z ľubovoľnej Easy karty. Každého čaká aj 30-dňová bezplatná výhoda, vybrať si možno jednu z dvoch možností:
      1GB mesačný balík Nekonečný balík volaní Nekonečné piatky po prvom dobití
      Máme pre vás aj ďalší bezplatný benefit. Po prvom dobití (aspoň vo výške 5 €) získavate Nekonečné piatky, čo znamená, že celé tri mesiace surfujete (v piatky) bez obmedzení.
      Kde sa dá kúpiť a ako sa dá dobiť kredit?
      Nová karta Predplatenka sa dá kúpiť na viacerých miestach Telekomu: prostredníctvom SMS v tvare Predplatenka na 1233, na webe, na pobočke či objednať cez kontaktné centrum. Jej cena je 5 € a zákazník na nej získa 10 € kreditu. Prvá platnosť karty je 90 dní, po prvom dobití 12 mesiacov. Dobiť si ju viete cez Telekom aplikáciu, internet, bankomaty, aj internet banking.
       
      Zájdite si aj na novú stránku našej Predplatenky.

    • Od jondras
      Chyba mi prehlad spotrieb hlasove aj datove oddelene nielen za aktualny den, ale aj s historiou aspon jeden tyzden. 
       
    • Od Kaja
      Je možné k programu EASY Pecka získať aj samostatnú dátovú kartu, ktorá by zdieľala dáta s pôvodnou kartou?
    • Od romanjek
      Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?
    • Od Pali888
      Dobrý deň.
      Chcem sa opýtať, dá sa niekde nastaviť, resp. ponúka telekom možnosť oznámenia o to, že mi niekto volal počas toho ako som mal vypnutý mobil? Dosť často sa mi stalo, že keď som mal vypnutý mobil/nabíjal som si a niekto mi volal, tak keď som si zapol mobil, mi neprišlo žiadne upozornenie/sms ohľadom toho a až skoro po pol dni som sa dozvedel, že ma vtedy 5 x volal dotyčný človek. Mám Nokiu 6.1. Napríklad pri O2 mi vždy po zapnutí prišlo upozornenie: Vážený zákazník, počas vašej nedostupnosti Vás kontaktovalo číslo xxx 2-krát.
      Je možnosť nastavenia takéhoto upozornenia/sms aj tu v Telekome?
      Ďakujem.
    • Od luptakova.lucy
      Dobrý deň,
      chcem sa opýtať, je možno prejsť z paušálu Áno na program Easy? Nechcem nové číslo. Chcem mať rovnaké číslo len chcem zmeniť program. Viazanosť mi končí 5.6.2020. Mám to riešiť až po tomto dátume?