Ignorácia zo strany Telekomu .... dobitie kreditu ...

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám otázku ... už vyše mesiaca TELEKOM relevantne nereaguje (návšteva 2x pobočka a 3x Call center)  na moje výzvy o vrátení resp. dobití kreditu. Dobil som kredit cez web Telekom uhradil to kartou cez internet... no kredit záhadne nedošiel .....  najprv žiadali od banky vyjadrenie.... to som poskytol, že celá platba prebehla oka a boli mi stiahnuté prostriedky ....  ako postupovať ? ....SOI ? ...Ďakujem

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Napísať na pohladavky.mob@telekom.sk aj spolu so všetkými potvrdeniami o úrade a požiadať o dohľadanie platby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, som držiteľom Easy karty a dnes som volal 1 x v dlžke cca. 10 sekund.  Prišiel mi oznam o spotrebe, že môj hovor bol zučtovaný sumou 0. 50 EUR. To je predsa nehorázne, ajy keby som bral do úvahy, že každá začatá minúta. Za minútu 0,50 EUR, pouvažujem zmeniť operátora a to mám od Vás Mágio, pevnú linku ako aj internet . S pozdravom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od BabetaSunny
      Ahoj, kde najdem vyhercov tejto majovej sutaze?
    • Od psmaret12
      Dobrý deň,
      Mám kartu Easy Pecka od telekomu. v poslednej dobe sa mi stáva že sa mi zakaznici nemôžu dovolať. Zistil som ze mali provajdera od Orange. 
      Ak más podobný problém napis mi.  psmaret@gmail.com
      s pozdravom
      ing. Milan Papp
    • Od margitagoldschmidt
      Dobrý deň chcem sa opýtať mám easy kartu easy pecka a nejde mi platiť mikro platby napr keno 10 a podobne cez sms dá sa to niako nastaviť aby to išlo ??? Dakujem
    • Od mizikova29
      Dobrý deň, 
      Na tel. Čísle 0918726713 10.04 mi skončila viazanosť, chcela by som to zmeniť na dobíjanie kreditu nakoľko to číslo využíva moja mama. 
      Je to možné 
      Mizikova 
       
    • Od zuzina9
      Dobrý vecer, mám 10eur kredit a potrebujem si kúpiť lístok na autobus nakoľko kvôli korone je nemožné kúpiť si ho u vodiča a potrebujem sa dostať domov na druhý koniec mesta, no píšete mi že nemám dostatočný kredit ??? Lístok stojí 90centov a mám 10eur kredit ???? 



    • Od aguzik
      Zdravim,
      dobil som si cez web kredit za 7 eur.Zároveň mi prišla SMS správa,že mi dávate zadarmo ďalší kredit v hodnote 3,50 eur.Bol by som rád .keby ste mi tie Vaše kredity zadarmo neposielali,keď ho nemôžem použiť na zasielanie SMS.Nie som odkázaný na tie Vaše služby zadarmo,keď ich nemôžem použiť podľa vlastného uváženia a potreby.
                                                      Ďakujem GUŽIK Anton   0902480392