Ignorácia zo strany Telekomu .... dobitie kreditu ...

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám otázku ... už vyše mesiaca TELEKOM relevantne nereaguje (návšteva 2x pobočka a 3x Call center)  na moje výzvy o vrátení resp. dobití kreditu. Dobil som kredit cez web Telekom uhradil to kartou cez internet... no kredit záhadne nedošiel .....  najprv žiadali od banky vyjadrenie.... to som poskytol, že celá platba prebehla oka a boli mi stiahnuté prostriedky ....  ako postupovať ? ....SOI ? ...Ďakujem

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Napísať na pohladavky.mob@telekom.sk aj spolu so všetkými potvrdeniami o úrade a požiadať o dohľadanie platby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím, som držiteľom Easy karty a dnes som volal 1 x v dlžke cca. 10 sekund.  Prišiel mi oznam o spotrebe, že môj hovor bol zučtovaný sumou 0. 50 EUR. To je predsa nehorázne, ajy keby som bral do úvahy, že každá začatá minúta. Za minútu 0,50 EUR, pouvažujem zmeniť operátora a to mám od Vás Mágio, pevnú linku ako aj internet . S pozdravom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od andrasherczeg127
      Dobrý , objednal som novy telefon , s pausalu ANO L , mal som tam zadarmo internet ,, plus zadarmo EASY pecka sim kartu,,ked ja ne potrebujem easy kartu ,,mozem este zmenit niekde objednavku ? 
    • Od bagzi1
      Zaujima ma či mam aktivovany Easy Roaming na mojej easy karte čislo +421910398425. Prosim Vas pošlite mi odpoved SMS-om na to čislo. Dakujem
    • Od marie.jakubikova
      Dobrý den,
      chtěla bych se zeptat, nedaří se mi dobití paušálu ani přes aplikaci Telekomu ani přes internet. Stalo se mi to už podruhé, přitom jsem dnes PK k jinému nákupu použila a transakce proběhla bez problémů.  Můžete mi sdělit, prosím, v čem je příčina?Děkuji Jakubíková
       
    • Od Sonika10
      Ako sa da zmenit nastavenie aby som mohla z paušalu dobit kredit blizkemu...dakujem
    • Od Lakynko911
      Zdravím... Ako postupovať pri zistení keďže telefónne číslo bez môjho vedomia prešlo na paušál a pravdepodobne zmenilo majiteľa. 
      Alebo ako získať  informácie o tom kto bol vlastikom telefónnej cisla keďže informácie podávajú len vlastikom tel. č....... 
      Ako sa to dá napadnúť.       Ďakujem