Otázka

  • 0

Ak mi niekto vola zo zahranicneho cisla (UK) na slovenske ktore je v roamingu (tiez v UK), hovor je presmerovany na uplne cudzie cislo a ozve sa cudzi hlas. Ako zoznamka by to bolo fajn ale prakticke to teda nie je. Skusal som volat na zakaznicku linku ale kedze je 1. Januar tak velmi som nepochodil. Davam tu aspon sem na forum ak niekto ma ten isty problem tak napiste.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Tu je všetko o presmerovaní.... https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov

Preventívne "zavolaj" zadaním sieťového kódu na číslo ##002#

 

 

Služby presmerovania hovorov

Slúžia na presmerovanie prichádzajúcich hovorov za zvolených podmienok. Hovor, ktorý očakávate, môže byť presmerovaný do iného mobilného telefónu, na pevnú linku alebo do odkazovej služby. Systém ponúka štyri možnosti presmerovania, ktoré sa môžu používať jednotlivo alebo súčasne (okrem okamžitého presmerovania). Ovládanie služby je možné cez ponuku v menu príslušného mobilného telefónu alebo odoslaním konkrétneho príkazu. Pri presmerovaní hovoru sa vám účtuje presmerovaná časť hovoru. Aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovania je bezplatná. 

 

Okamžité presmerovanie

Všetky prichádzajúce hovory budú okamžite presmerované na vami zvolené číslo. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 21 * tel. č. # (odoslať) * # 21 # (odoslať) # # 21 # (odoslať)
pevná linka     * 21 * tel. č. # (odoslať)       # 21 # (odoslať)

Presmerovanie v prípade, že váš telefón je obsadený 

V prípade, ak práve telefonujete, budú všetky prichádzajúce hovory presmerované na vami zvolené číslo. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 67 * tel. č. # (odoslať) * # 67 # (odoslať) # # 67 # (odoslať)
pevná linka    * 67 * tel. č. # (odoslať)       # 67 # (odoslať)

Presmerovanie v prípade, že neodpovedáte

Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, ak neodpovedáte na prichádzajúci hovor zdvihnutím do 30 sekúnd. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 61 * tel. č. # (odoslať) * # 61 # (odoslať) # # 61 # (odoslať)
pevná linka     * 61 * tel. č. # (odoslať)       # 61 # (odoslať)

Ak si želáte skrátiť čas vyzváňania, po ktorom sa uskutoční presmerovanie, použite príkaz: * * 61 * tel. č. * * čas # ( čas môžete zadať v rozsahu 5 - 30 sekúnd s intervalom 5 sekúnd). Platí v prípade mobilného telefónu.

Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný

Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, pokiaľ máte vypnutý telefón, alebo ste mimo pokrytia signálom. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 62 * tel. č. # (odoslať) * # 62 # (odoslať) # # 62 # (odoslať)
pevná linka     * 62 * tel. č. # (odoslať)       # 62 # (odoslať)

 

Ak si nespomínate, ktoré z presmerovaní ste si nastavili, môžete všetky naraz zrušiť príkazom # # 002 #

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ER745311
      Dobrý den 
       
      všimla som si že mi opäť idte účtovať sumu na rámec roamingových dát . nerozumiem prečo a rada by som o vysvetlenie 
      jedná sa o 0,49MB mimo EU+ ale tie by som mala mať pokryté paušálom
       
      dakujem 
    • Od Marcel
      Dobrý deň, evidujem tento problém, odkedy je vianočná akcia.... Mám 6 produktov 😁

    • Od romanless
      nejde mi roaming v Chorvátsku počas 9 dní....
    • Od eraserv6
      Prosím Vás, viete mi niekto napísať aké pravidlá v roamingu platia pre zdielanie dát na inú SIM kartu, ktorú mám registrovanú na svoje meno a na rovnakom paušáli spolu s hlavnou SIM? Od apríla som nedozvedel od operátora jednoznačnú odpoveď. Problém je v tom že na svojej hlavnej SIM T-Nekonečno HD mám aktivovaný balík EU Nonstop ale keď v zahraničí použijem zdielanú SIM na čerpanie dát zo svojho dátového balíčka kde prenesiem viac tých dát ako doma, začnú mi chodiť na zdielanú SIM sms-ky o porušení roamingových pravidiel. FUP 50,48 Gb/mes. neporušujem.
      Naposledy keď som volal na infolinku, po X telefonátoch, som bol ubezpečený že na zdielanej SIM sa regulácia neuplatňuje lebo si prakticky míňam dáta zo svojho paušálu. Včera mi však zase prišla ďalšia sms o porušení roamingových pravidiel. 
      Vážne už neviem kam sa mám obrátiť.
    • Od Linda1967
      Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop
    • Od balazjanratkovce
      Mám aktívny program ANO  L . Ale v Srbsku sú mi internet a samozrejme aj volania SPOPLATNENÉ . PREČO   ????????  Som moc sklamaný z celého Telekomu. Zavádzate ľudí. Ste podvodníci. . Žiadam o okamžitú odpoveď na môj e- majl loftyslovakia2@gmail.com