Otázka

  • 0

Ak mi niekto vola zo zahranicneho cisla (UK) na slovenske ktore je v roamingu (tiez v UK), hovor je presmerovany na uplne cudzie cislo a ozve sa cudzi hlas. Ako zoznamka by to bolo fajn ale prakticke to teda nie je. Skusal som volat na zakaznicku linku ale kedze je 1. Januar tak velmi som nepochodil. Davam tu aspon sem na forum ak niekto ma ten isty problem tak napiste.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Tu je všetko o presmerovaní.... https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov

Preventívne "zavolaj" zadaním sieťového kódu na číslo ##002#

 

 

Služby presmerovania hovorov

Slúžia na presmerovanie prichádzajúcich hovorov za zvolených podmienok. Hovor, ktorý očakávate, môže byť presmerovaný do iného mobilného telefónu, na pevnú linku alebo do odkazovej služby. Systém ponúka štyri možnosti presmerovania, ktoré sa môžu používať jednotlivo alebo súčasne (okrem okamžitého presmerovania). Ovládanie služby je možné cez ponuku v menu príslušného mobilného telefónu alebo odoslaním konkrétneho príkazu. Pri presmerovaní hovoru sa vám účtuje presmerovaná časť hovoru. Aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovania je bezplatná. 

 

Okamžité presmerovanie

Všetky prichádzajúce hovory budú okamžite presmerované na vami zvolené číslo. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 21 * tel. č. # (odoslať) * # 21 # (odoslať) # # 21 # (odoslať)
pevná linka     * 21 * tel. č. # (odoslať)       # 21 # (odoslať)

Presmerovanie v prípade, že váš telefón je obsadený 

V prípade, ak práve telefonujete, budú všetky prichádzajúce hovory presmerované na vami zvolené číslo. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 67 * tel. č. # (odoslať) * # 67 # (odoslať) # # 67 # (odoslať)
pevná linka    * 67 * tel. č. # (odoslať)       # 67 # (odoslať)

Presmerovanie v prípade, že neodpovedáte

Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, ak neodpovedáte na prichádzajúci hovor zdvihnutím do 30 sekúnd. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 61 * tel. č. # (odoslať) * # 61 # (odoslať) # # 61 # (odoslať)
pevná linka     * 61 * tel. č. # (odoslať)       # 61 # (odoslať)

Ak si želáte skrátiť čas vyzváňania, po ktorom sa uskutoční presmerovanie, použite príkaz: * * 61 * tel. č. * * čas # ( čas môžete zadať v rozsahu 5 - 30 sekúnd s intervalom 5 sekúnd). Platí v prípade mobilného telefónu.

Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný

Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, pokiaľ máte vypnutý telefón, alebo ste mimo pokrytia signálom. 

  Aktivácia Stav Deaktivácia
mobil * * 62 * tel. č. # (odoslať) * # 62 # (odoslať) # # 62 # (odoslať)
pevná linka     * 62 * tel. č. # (odoslať)       # 62 # (odoslať)

 

Ak si nespomínate, ktoré z presmerovaní ste si nastavili, môžete všetky naraz zrušiť príkazom # # 002 #

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od balazjanratkovce
      Mám aktívny program ANO  L . Ale v Srbsku sú mi internet a samozrejme aj volania SPOPLATNENÉ . PREČO   ????????  Som moc sklamaný z celého Telekomu. Zavádzate ľudí. Ste podvodníci. . Žiadam o okamžitú odpoveď na môj e- majl loftyslovakia2@gmail.com   
    • Od Mia_67
      Dobrý deň, neviete ako posielať sms na americké čísla? Keď sms odošlem nedoručí sa.
    • Od jarmila1958
      Dobrý deň,

      prosím Vás mám taký problém, že sa mi nevie dovolať České číslo. Na ostatné slovenské čísla sa vie dovolať ale mne konkrétne nie. To číslo čo mi volá dostáva správu Invalid number format (Incomplete number). Volá vo formáte +421********* čiže tam nie je chyba. Takisto mu ide poslať mi SMS správu. Ja sa tomu číslo dovolám a aj mi ide poslať SMS správa. Operátor toho čísla Telekom CZ povedal, že na ich strane je všetko v poriadku a chyba je u mňa. 

      Viete mi prosím napísať kde môže byť problém a vysvetliť prípadné riešenie? 

      Vopred ďakujem za odpoveď 

      S pozdravom
    • Od Juraj.Konicek
      Zdravím,
      Asi pre pol rokom som si preniesol číslo z Orange, kde som mal len prima kartu na kredit, do Telekomu , kde som si dal paušál ANO M dáta.
      Pri vybavovaní na pobočke v Trenčíne som sa pre istotu opýtal, že či môžem tento paušál využívať neobmedzene aj v zahraničí, v mojom prípade v ČR,
      bolo mi povedané, že bez problémov...
      Tak sa pýtam, ako je možné, že teraz mi chodia samé "vyhrážajúce" SMS od Telekomu, že porušujem politiku primeraného využívania roamingových služieb ?
      Ďalej by ma zaujímalo čo mám robiť v tomto zlom období, kde veľa z nás uviazlo v zahraničí kvôli vírusu covid-19 a teda musím využívať hlavne roamingove služby !?
      Je to od Vás neprofesionálne a obzvlášť to nieje dobré riešenie celkovo a hlavne teraz v tomto období.
      Prosím Vás o nejaké riešenie.
      Ďakujem...
    • Od evaturinicova
      neviem volať zo zahraničia a tiež som si už trikrat podal žiadosť o prenesenie starého čísla a nič
    • Od MIR2
      Platia Nekonecne data aj v EU roamingu? 
      Presnejsie aktualna akcia "Darujeme vam Nekonecne data aj v aprili"