internet vdsl2 namiesto zrychlenia spomalenie

Otázka

• 0

zvysili mi rychlost z 30mega na 40 a vcera ma znicoho nic vypli a dnes zapli a hups uz to vraj viac ako 26mega nepojde vraj sum..

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

17 odpovedí na túto otázku

• 0

zvysili mi rychlost z 30mega na 40 a vcera ma znicoho nic vypli a dnes zapli a hups uz to vraj viac ako 26mega nepojde vraj sum..

daj sem parametre linky..bude sa dat vycitat viac

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

1.jpg

Priepustnosť máš 65Mbit takze 40 dá linka bez problémov ... zavolaj na tech podporu a povedz že chces 40 Mbit že linka tuto rýchlosť zvláda nech to dajú na technické šetrenie technikom..nech sa oni k tomu vyjadria

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

no ved tam som volal a technik ze tak to prideluje pocitac a hapkal v telefone a ostal ticho..furtom hovoril o tom dakom sume..ale ked to predtym slo 30megacov par rokov tak nechapem ze zrazu 26 je strop, niekto tam nieco domrvil, preto ma vypli na druhy den hned zapli a zrazu problem..cloveka to nasere..

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

no ved tam som volal a technik ze tak to prideluje pocitac a hapkal v telefone a ostal ticho..furtom hovoril o tom dakom sume..ale ked to predtym slo 30megacov par rokov tak nechapem ze zrazu 26 je strop, niekto tam nieco domrvil, preto ma vypli na druhy den hned zapli a zrazu problem..cloveka to nasere..

ten profil 26mbit budes mat tak 2 tyzdne mozno menej potom automaticky stupne na 30... ale linka by dala aj 40... skusaj tam volat .. sem tam tam natrafis na neschopnych ludi

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

no ved 40som mal po zrychleni teraz ale zrazu ma vypli a sup 26ka..no ok skusim tam volat znova..dik

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

tak mi to po napisani na podporu nastavili naspat chvala bohu.

1111.jpg

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0