Otázka

  • 0

Prosím Vás nedostal som od 22.12. ešte faktúru. Akým spôsobom si mám overiť prečo ju ešte nemám? Tu na web stránke nevidím žiaden email. Na čísle 0800123456 neviem ako sa spojiť s operátorom. Taká voľba tam nie je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať od augusta 2020 mám paušál T DATA 25 a ešte mám 9 mesiacov viazanosti ale bez mobilného zariadenia. Koľko by mohla byt ta zmluvná pokuta keby chcem zrušiť viazanosť? Pretože paušál mi nevyhovuje a neni som snim spokojný. Ďakujem za všetky odpovede 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?
    • Od Saska17
      Dobrý deň,
      potrebujeme u otca dôchodcu v mobile nastaviť blokovanie neznámych císel, aby sa mu dovolali iba čísla z kontaktov. Vie to nastaviť operátor?keďže jeho mobil túto funkciu nemá.
      Ďakujem
       
    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od Marek104
      Mam paušál od novembra 2020 pričom som si nebral žiadne zariadenie k nemu. Môžem si teraz ku svojmu paušálu zobrať novy telefón?