Otázka

  • 0

Prosím Vás nedostal som od 22.12. ešte faktúru. Akým spôsobom si mám overiť prečo ju ešte nemám? Tu na web stránke nevidím žiaden email. Na čísle 0800123456 neviem ako sa spojiť s operátorom. Taká voľba tam nie je.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Juraj0506
      Plánujem Telekom novú akciu na mobilné paušály vo Februári? 
    • Od branuloo
      Zdravím
      Kedy plánuje TELEKOM zaviesť službu VoLTE aj pre business zákazníkov?
    • Od Stanislav_Horvath
      Zdravím do teraz mi chodí za mobilný paušál klasická papierova faktura a chcem sa spýtať ako si mám aktivovať elektronicku faktúru a budem môcť platiť za paušal online na telekom aplikácii v mobile online kartou ??
    • Od LenkaGandzalova
      Dobrý deň,
       
      chcem si aktivovať elektronickú faktúru, mám to urobiť mailom alebo môžem aj takto?
       
    • Od rechqoro32
      mám otázku.odišiel mi telefon, nejde vobec ,,naštartovať,,.Samsung A 50.mám však v nom doležitý PIN kod na klientské policajné centrum,ktoré särne potrebujem.Sim v inom telefone ukazuje staré a nové správy.nie tú ktorú potrebujem.Je možné nejako ,,dohladať,, túto sms?