Kvalita kuriéra?

Otázka

  • 0

Aké sú vaše skúsenosti s kuriérmi čo doručujú veci od Telekom-u? Ja osobne som si v pondelok na pobočke bral paušál vo Vianočnej akcii. Ešte pred sviatkami, teda rozumejme v čase, kedy mohol celý týždeň doručiť veci z objednávky... Ani cez ten týždeň, ani cez ďalší a ani medzi sviatkami nič nedoručil. Smutné...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Noo rozumný čas.. to je otázne, rozumný čas bol možno v nobembri prípadne prvé týždne decembra, myslíš v pondelok 16. decembra? 

Ono, osobne ti poviem s kuriérmi problém nemám, vždy mi prišlo čo malo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skôr vidím problém v tom či Telekom odoslal objednávku kurierskej spoločnosti. Sestra uzatvárala zmluvu 20.12 cez net a TV jej doručili 27.12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jo, problem bol v tom, ze neviem odkedy presne, ale telekom mal u seba na **piip** kontaktne udaje, takze ani kurier sa nevedel dovolat a ani telekom... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj to sa môže stať, ale zaujímavé, že ti neskúsili poslať e-mail keď ťa nevedeli skontakovať, e-mail určite bol v systéme...

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

My uz cekame 3 tydne bralisme satelit internet a ten tv samsung do dnes mame jen satelit. V pobocke Partizanske chlapik ani nemel chut kouknout do pocitaci proste chtel se nas rychle zbavit. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mojtelekom2016
      Dobrý deň, ako pripojiť Smart TV k sieti jednym LAN kablom ak chcem pripojiť aj  magio set top box aj TV. Musím ťahať dva kable z routra? 
    • Od mexican
      Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou.
      Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti.
      Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky)
      Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022.
       
      Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
    • Od frto975
      MagioGo na Samsumsung smart TV
      Ovladac k TV:  SAMSUNG BN59-01327B SILVER
      Ako sa dostat k hornemu menu kde su nahravky, program atd? Alebo ako sa inak dostat k nahravkam na MagioGO?
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od podracky.lukas
      Ahojte,
      dnes ma na smart TV odhlasilo z Magia GO a ked som sa prihlasil tak mi napisalo zrazu ze prihlasovacie udaje su spravne alebo Magio Go mozte vyuzivat len na mobile a tablete, že na Smart TV už nie...... Stalo so to aj Vám ? Čiťal som kdesi že už na Jar tohto roku zacali postupne ludi odstavovat od Magia Go zdarma na Smart TV, čo dostali k nejakej sluzbe. 
      Su nejake bezplatne moznosti? Ci len treba si zaplatit ich drahe baliky? 
      dakujem
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?