Kvalita kuriéra?

Otázka

  • 0

Aké sú vaše skúsenosti s kuriérmi čo doručujú veci od Telekom-u? Ja osobne som si v pondelok na pobočke bral paušál vo Vianočnej akcii. Ešte pred sviatkami, teda rozumejme v čase, kedy mohol celý týždeň doručiť veci z objednávky... Ani cez ten týždeň, ani cez ďalší a ani medzi sviatkami nič nedoručil. Smutné...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Noo rozumný čas.. to je otázne, rozumný čas bol možno v nobembri prípadne prvé týždne decembra, myslíš v pondelok 16. decembra? 

Ono, osobne ti poviem s kuriérmi problém nemám, vždy mi prišlo čo malo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skôr vidím problém v tom či Telekom odoslal objednávku kurierskej spoločnosti. Sestra uzatvárala zmluvu 20.12 cez net a TV jej doručili 27.12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jo, problem bol v tom, ze neviem odkedy presne, ale telekom mal u seba na **piip** kontaktne udaje, takze ani kurier sa nevedel dovolat a ani telekom... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj to sa môže stať, ale zaujímavé, že ti neskúsili poslať e-mail keď ťa nevedeli skontakovať, e-mail určite bol v systéme...

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

My uz cekame 3 tydne bralisme satelit internet a ten tv samsung do dnes mame jen satelit. V pobocke Partizanske chlapik ani nemel chut kouknout do pocitaci proste chtel se nas rychle zbavit. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od podracky.lukas
      Ahojte,
      dnes ma na smart TV odhlasilo z Magia GO a ked som sa prihlasil tak mi napisalo zrazu ze prihlasovacie udaje su spravne alebo Magio Go mozte vyuzivat len na mobile a tablete, že na Smart TV už nie...... Stalo so to aj Vám ? Čiťal som kdesi že už na Jar tohto roku zacali postupne ludi odstavovat od Magia Go zdarma na Smart TV, čo dostali k nejakej sluzbe. 
      Su nejake bezplatne moznosti? Ci len treba si zaplatit ich drahe baliky? 
      dakujem
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej