sidebar
  • Podobný obsah

    • Od chumak.anton
      Dobrý deň prajem. Volám sa Anton Čumak, využívam Vaše služby pod tel.číslom 0911 *** 094 a som členom v skupine Magenta s nazvom "Skupina-910***141”.
      Vo februári mi vypršala 2 ročná viazanosť. Vedeli by ste mi poskytnúť kontakt na osobu, ktorá spravuje našu skupinu a s ktorou by som mohol prejednať podmienky spolupráce na ďalšie obdobie?   Ďakujem
    • Od lesyk1964
      ako zistím, kedy mi končí paušál, ak nemôžem navštíviť pobočku??????
    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ?
      Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?