Kvalita kuriéra?

Otázka

  • 0

Aké sú vaše skúsenosti s kuriérmi čo doručujú veci od Telekom-u? Ja osobne som si v pondelok na pobočke bral paušál vo Vianočnej akcii. Ešte pred sviatkami, teda rozumejme v čase, kedy mohol celý týždeň doručiť veci z objednávky... Ani cez ten týždeň, ani cez ďalší a ani medzi sviatkami nič nedoručil. Smutné...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Noo rozumný čas.. to je otázne, rozumný čas bol možno v nobembri prípadne prvé týždne decembra, myslíš v pondelok 16. decembra? 

Ono, osobne ti poviem s kuriérmi problém nemám, vždy mi prišlo čo malo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skôr vidím problém v tom či Telekom odoslal objednávku kurierskej spoločnosti. Sestra uzatvárala zmluvu 20.12 cez net a TV jej doručili 27.12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jo, problem bol v tom, ze neviem odkedy presne, ale telekom mal u seba na **piip** kontaktne udaje, takze ani kurier sa nevedel dovolat a ani telekom... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj to sa môže stať, ale zaujímavé, že ti neskúsili poslať e-mail keď ťa nevedeli skontakovať, e-mail určite bol v systéme...

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

My uz cekame 3 tydne bralisme satelit internet a ten tv samsung do dnes mame jen satelit. V pobocke Partizanske chlapik ani nemel chut kouknout do pocitaci proste chtel se nas rychle zbavit. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zavolaj na 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Ivan Mečiar
      Dobrý deň, chcem sa opýtať, kedy budú opäť dostupné k paušálom hodiny Apple Watch 5 44mm?
    • Od Robbie789
      Dobry den, chcem sa spytat, konci mi na jednom z telefonnych cisel pausal Ano S, chcel by som prejst na program Bez zavazkov.
      Je mozne si k tomuto programu doobjednat 100 volnych minut do vsetkych sieti za 3 eura mesacne? Ake su podmienky? 
    • Od PeterFranko
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na výšku pokuty za predčasné ukončenie viazanosti (paušál + telefón). Ako zistím konkrétnu výšku pokuty pre naše 3 firemné paušály? Ďakujem.
    • Od Kataryna
      Chcela by som sa opýtať, kam zmizol paušál ÁNO S. Pred pár dňami mi prišla SMS, že viazanosť skončila, aj keď by mala končiť až v novembri a navyše som tento paušál nenašla ani v ponuke na stránke Telekomu. Znamená to, že je už zrušený?
    • Od Juraj0506
      Aktuálne mám Áno L s 10GB dátami . Vstúpil som do skupiny Magenta 1. Ako to bude z dátami? Viem,že budem mať 15GB dát,ako člen  Magenty 1. Ak napríklad miniem 8GB dát a zostane mi 2GB dát. Tie budem mať do nasledujúceho mesiaca. Takže získam 15GB dát ( spolu s Magentou 1) + 2GB dát,ktoré mi zostali s minulého fakturačného mesiaca? Takže budem mať 15GB + 2GB = 17GB dát? Prvé budem čerpať dáta z Magenty 5GB,a tak mojich prenesených dát 2GB a následne 10GB dát s aktuálneho mesiaca. Je to tak? Neviem nikdy som nebol v Magente 1.Tak to neviem,ako to funguje v praxi.