Kvalita kuriéra?

Otázka

  • 0

Aké sú vaše skúsenosti s kuriérmi čo doručujú veci od Telekom-u? Ja osobne som si v pondelok na pobočke bral paušál vo Vianočnej akcii. Ešte pred sviatkami, teda rozumejme v čase, kedy mohol celý týždeň doručiť veci z objednávky... Ani cez ten týždeň, ani cez ďalší a ani medzi sviatkami nič nedoručil. Smutné...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Noo rozumný čas.. to je otázne, rozumný čas bol možno v nobembri prípadne prvé týždne decembra, myslíš v pondelok 16. decembra? 

Ono, osobne ti poviem s kuriérmi problém nemám, vždy mi prišlo čo malo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skôr vidím problém v tom či Telekom odoslal objednávku kurierskej spoločnosti. Sestra uzatvárala zmluvu 20.12 cez net a TV jej doručili 27.12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jo, problem bol v tom, ze neviem odkedy presne, ale telekom mal u seba na **piip** kontaktne udaje, takze ani kurier sa nevedel dovolat a ani telekom... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj to sa môže stať, ale zaujímavé, že ti neskúsili poslať e-mail keď ťa nevedeli skontakovať, e-mail určite bol v systéme...

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

My uz cekame 3 tydne bralisme satelit internet a ten tv samsung do dnes mame jen satelit. V pobocke Partizanske chlapik ani nemel chut kouknout do pocitaci proste chtel se nas rychle zbavit. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zavolaj na 0800 123 456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od chumak.anton
      Dobrý deň prajem. Volám sa Anton Čumak, využívam Vaše služby pod tel.číslom 0911 *** 094 a som členom v skupine Magenta s nazvom "Skupina-910***141”.
      Vo februári mi vypršala 2 ročná viazanosť. Vedeli by ste mi poskytnúť kontakt na osobu, ktorá spravuje našu skupinu a s ktorou by som mohol prejednať podmienky spolupráce na ďalšie obdobie?   Ďakujem
    • Od lesyk1964
      ako zistím, kedy mi končí paušál, ak nemôžem navštíviť pobočku??????
    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ?
      Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?