Zase nejde MagiGO

Otázka

  • 0

MagioGO mi pise po kliknuti na program, ktory chcem sledovatr, ze nemam aktivovany GO Ucet. Este pred hodinou mi to islo. Dovolat sa na telekom mimo prac den je iluzia.

Mate niekto podobny problem?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

nemal si verziu na skusku a ta doba vyprsala ? skus tam zavolat dnes, vcera bol predsa sviatok....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne to robí to iste dnes cely deň. A na telke mi vyhodilo hlasku že je nejaký technicky problém....a účet mame aktivovaný a je vidieť aj na faktúre 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mne to už z fakturi odúčtovali ale prístup stále nefunkčný aj po opakovaných urgovaniach na to kašlú ... som zvedavá či a kedy to opravia ... išlo to len prvé 3 dni

Editoval/-a luciagamanova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

napíšte prosím kolegom na email aplikacia@telekom.sk

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už som napisala, čakám dúfam že to nebude trvať dalsie 2 týždne 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

.jeden odkazuje na druheho..druhy na tretieho, 

🤢🤮

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar