Paušál so zariadením a iný operátor

Otázka

  • 0

Dobrý večer prajem,

Chcel by som sa Vás spýtať, že či je možné u Vás si kúpiť paušál so zariadením a vložiť do toho zariadenia iného operátora v daných situáciach kedy by som potreboval alebo určitá osoba, ale pri Tom by som platil ten Váš paušál aj to zariadenie.

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ako píše Samer303, v konečnom dôsledku si blokovanie a brandovanie akurát každý operátor šije búdu na seba. Trendom je zbavovať sa aj nesenia záruky, prehadzovať na celoslovenské servisy, kde si zariadenie vyzdvihne kuriér a pri brandovaných značkách je povinnosť sa o zariadenie postarať zo strany Telekom. Nehovoriac o inom firmware, s ktorým zvyčajne TK nesie záruku funkčnosti/nefunkčnosti vďaka modifikáciám.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite to pôjde, viem to potvrdiť pri mobile kúpenom od Telekomu v pohode od iného operátora mi funguje simka, sprostosť to bola keď to bolo blokované, ešte by to chcelo zakázať aby si dávali operátori do niektorých mobilov svoje logá pri spustení (ak to ešte stále robia), prípadne iné rozdiely, ktoré sú neférové voči telefónu kúpeného v normálnom e-shope či kamennej predajni.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pokiaľ viem, už všetci operátori upustili od nezmyselného blokovania zariadenia. Kedysi to bolo veľmi trendy, dnes (a podľa mňa aj v minulosti) to nedáva význam.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od breaker
      servuste, rozbil sa mi mobil, som v zahranici, novy mobil mam na ceste, ale kym pride...Chcem sa opytat daju sa posielat, ci citat SMS-ky aj tu cez internet? lebo viem ze kedysi boli take sluzby a teraz by mi to bodlo, dakujem za kazdu pomoc
    • Od zobacny
      Nebudú v júni neobmedzené dáta?
    • Od slayer86
      Dobry deň 28.5 som objednaval telefón s paušalom a po telefonickom preverení ma už nikdo nekontaktuje,ako postupovať aby som dodtal aj to čo som si objednal.Ďakujem a prejem pekný deň.
    • Od Iwushqo1
      Dobrý deň, prosím vás
      Končí mi 11.1.2020 Paušál XL a na predĺženie zmluvy by som mal záujem o vianočný darček TV Samsung a tak isto Magio TV XL(Internet L) a k tomu Playstation 4. Končia mi všetky tri služby od vás preto sa chcem spýtať či sa mi môžte ozvať a vybaviť tú objednávku pretože som sa o to pokúšal ale z roku 2017 je nejaký nedoplatok za paušál čo som dávno zrušil (119€). Bolo to zamietnuté ale stým že bez tých vianočných darčekov by nebol problém zmluvy predĺžiť. Takže to už by nevadilo že je tam ten dlh však? Ale keď už neviem koľko x rokov som u vás a všetko platím na čas a práve chcem využiť túto akciu k službám tak to už nie. Bez nich áno, to má potom akú logiku? Vy prídete o Tri služby a 3 Sim karty. Prosím ozvy te sa mi na t.č. 09xxxx Ďakujem. P.S. konkurencia tak isto ponúka konzoly k novým paušálom. Ak by sa to malo riešiť dlho a aj tak všetko doplatiť a doplatil tak to skúsim niekde inde. Pretože som to mohol splácať k tomu Paušálu tú omeškanú sumu. Mesačne platím cca 140 eur plus dobíjanie kreditu. Skús ste mi vyjsť v ústrety prosím vás keď už idú tie vianoce pretože to potrebujem čo najskôr. 
    • Od Ferri1990
      Zdravím, 
      prečo nejde zmeniť žiadnou cestou (v appke, ani cez infolinku) z pausal Áno XL na dátovo nekonečný T Data HD? Cena je vyššia, akurát nemá neobmedzené minúty a SMS. Mam viazanosť samozrejme.
    • Od blaskovamarcela
      Prosím o Vás o kontaktovanie z retenčného oddelenia. Ďakujem