Paušál so zariadením a iný operátor

Otázka

  • 0

Dobrý večer prajem,

Chcel by som sa Vás spýtať, že či je možné u Vás si kúpiť paušál so zariadením a vložiť do toho zariadenia iného operátora v daných situáciach kedy by som potreboval alebo určitá osoba, ale pri Tom by som platil ten Váš paušál aj to zariadenie.

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pokiaľ viem, už všetci operátori upustili od nezmyselného blokovania zariadenia. Kedysi to bolo veľmi trendy, dnes (a podľa mňa aj v minulosti) to nedáva význam.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite to pôjde, viem to potvrdiť pri mobile kúpenom od Telekomu v pohode od iného operátora mi funguje simka, sprostosť to bola keď to bolo blokované, ešte by to chcelo zakázať aby si dávali operátori do niektorých mobilov svoje logá pri spustení (ak to ešte stále robia), prípadne iné rozdiely, ktoré sú neférové voči telefónu kúpeného v normálnom e-shope či kamennej predajni.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako píše Samer303, v konečnom dôsledku si blokovanie a brandovanie akurát každý operátor šije búdu na seba. Trendom je zbavovať sa aj nesenia záruky, prehadzovať na celoslovenské servisy, kde si zariadenie vyzdvihne kuriér a pri brandovaných značkách je povinnosť sa o zariadenie postarať zo strany Telekom. Nehovoriac o inom firmware, s ktorým zvyčajne TK nesie záruku funkčnosti/nefunkčnosti vďaka modifikáciám.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Annasuliova
      Dobrý den prosím vás chcem sa spitat mám paušál t mobil a neviem po kolko mám splátku mesacne dakujem pekne
    • Od adriana02021974
      Dobrý deň 1.8 2020 končí synovi viazanosť na 24 mesiacov. Kedy treba požiadať o zrušenie zmluvy? Dak2
    • Od Ramona
      Dobry vecer, chcem sa opytat, ci sa nieco u Vas deje, lebo vo Chvojnici okres Myjava
      je vypadok siete. Nejde nic, tv, internet, mobil. ďakujem za odpoveď Ramona
    • Od jozzo
      Mam pausal biznis mini 12, je tam sekundova tarifikacia? Nejak sa mi nezdá...
    • Od richard.barat1
      Dobrý deň uz dlhsi cas sa snazim objednat si telefon ce vasu stranku a zmenit pausal no nefunguje mi to neviem stlacit tlacidlo pokracovat viete mis stým pomoct 
      dakujem pekne prajem pekný zvyšok dňa 
    • Od hacicibumbac
      Zdravím, je nejaká možnosť predčasne ukončiť viazanosť (splácame PS4, oficiálne končí december 2020) a nastaviť si nový paušál s novým zariadením? 
      Platli by som takmer 2-násobok, tak či sa dá urobiť nejaká výnimka.
      Ďakujem za každú odpoveď