Paušál so zariadením a iný operátor

Otázka

  • 0

Dobrý večer prajem,

Chcel by som sa Vás spýtať, že či je možné u Vás si kúpiť paušál so zariadením a vložiť do toho zariadenia iného operátora v daných situáciach kedy by som potreboval alebo určitá osoba, ale pri Tom by som platil ten Váš paušál aj to zariadenie.

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pokiaľ viem, už všetci operátori upustili od nezmyselného blokovania zariadenia. Kedysi to bolo veľmi trendy, dnes (a podľa mňa aj v minulosti) to nedáva význam.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite to pôjde, viem to potvrdiť pri mobile kúpenom od Telekomu v pohode od iného operátora mi funguje simka, sprostosť to bola keď to bolo blokované, ešte by to chcelo zakázať aby si dávali operátori do niektorých mobilov svoje logá pri spustení (ak to ešte stále robia), prípadne iné rozdiely, ktoré sú neférové voči telefónu kúpeného v normálnom e-shope či kamennej predajni.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako píše Samer303, v konečnom dôsledku si blokovanie a brandovanie akurát každý operátor šije búdu na seba. Trendom je zbavovať sa aj nesenia záruky, prehadzovať na celoslovenské servisy, kde si zariadenie vyzdvihne kuriér a pri brandovaných značkách je povinnosť sa o zariadenie postarať zo strany Telekom. Nehovoriac o inom firmware, s ktorým zvyčajne TK nesie záruku funkčnosti/nefunkčnosti vďaka modifikáciám.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Robbie789
      Dobry den, chcem sa spytat, konci mi na jednom z telefonnych cisel pausal Ano S, chcel by som prejst na program Bez zavazkov.
      Je mozne si k tomuto programu doobjednat 100 volnych minut do vsetkych sieti za 3 eura mesacne? Ake su podmienky? 
    • Od PeterFranko
      Dobrý deň, chcem sa opýtať na výšku pokuty za predčasné ukončenie viazanosti (paušál + telefón). Ako zistím konkrétnu výšku pokuty pre naše 3 firemné paušály? Ďakujem.
    • Od Kataryna
      Chcela by som sa opýtať, kam zmizol paušál ÁNO S. Pred pár dňami mi prišla SMS, že viazanosť skončila, aj keď by mala končiť až v novembri a navyše som tento paušál nenašla ani v ponuke na stránke Telekomu. Znamená to, že je už zrušený?
    • Od Juraj0506
      Aktuálne mám Áno L s 10GB dátami . Vstúpil som do skupiny Magenta 1. Ako to bude z dátami? Viem,že budem mať 15GB dát,ako člen  Magenty 1. Ak napríklad miniem 8GB dát a zostane mi 2GB dát. Tie budem mať do nasledujúceho mesiaca. Takže získam 15GB dát ( spolu s Magentou 1) + 2GB dát,ktoré mi zostali s minulého fakturačného mesiaca? Takže budem mať 15GB + 2GB = 17GB dát? Prvé budem čerpať dáta z Magenty 5GB,a tak mojich prenesených dát 2GB a následne 10GB dát s aktuálneho mesiaca. Je to tak? Neviem nikdy som nebol v Magente 1.Tak to neviem,ako to funguje v praxi.
    • Od mbachleda95
      Nainštaloval som Telekom App, a zaregistroval som svoju Easy kartu.
      Prešiel som na paušál Áno, a v App je zaseknutý Easy program.
      Ako dostanem do Appky progam paušál ? Ďakujem.