Paušál so zariadením a iný operátor

Otázka

  • 0

Dobrý večer prajem,

Chcel by som sa Vás spýtať, že či je možné u Vás si kúpiť paušál so zariadením a vložiť do toho zariadenia iného operátora v daných situáciach kedy by som potreboval alebo určitá osoba, ale pri Tom by som platil ten Váš paušál aj to zariadenie.

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pokiaľ viem, už všetci operátori upustili od nezmyselného blokovania zariadenia. Kedysi to bolo veľmi trendy, dnes (a podľa mňa aj v minulosti) to nedáva význam.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite to pôjde, viem to potvrdiť pri mobile kúpenom od Telekomu v pohode od iného operátora mi funguje simka, sprostosť to bola keď to bolo blokované, ešte by to chcelo zakázať aby si dávali operátori do niektorých mobilov svoje logá pri spustení (ak to ešte stále robia), prípadne iné rozdiely, ktoré sú neférové voči telefónu kúpeného v normálnom e-shope či kamennej predajni.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako píše Samer303, v konečnom dôsledku si blokovanie a brandovanie akurát každý operátor šije búdu na seba. Trendom je zbavovať sa aj nesenia záruky, prehadzovať na celoslovenské servisy, kde si zariadenie vyzdvihne kuriér a pri brandovaných značkách je povinnosť sa o zariadenie postarať zo strany Telekom. Nehovoriac o inom firmware, s ktorým zvyčajne TK nesie záruku funkčnosti/nefunkčnosti vďaka modifikáciám.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lesyk1964
      ako zistím, kedy mi končí paušál, ak nemôžem navštíviť pobočku??????
    • Od g.pavolhalas
      Dobry den, pred pol rokom (25.9.2019) som si u vas zobral pausal Ano L, k pausalu som vtedy nechcel ziadne zariadenie, ale uz som si to rozmyslel a nejake by som uz rad zobral. Vo vasej aplikacia Narok na novy telefon (https://www.telekom.sk/mobilkazdyrok/) mi stale pise ze nemam narok na novy telefon, chcel by som sa opytat preco ? a kedy nanho budem mat narok. Dakujem
    • Od dordinka
      Mám balík DOMA HAPPY M. Končí mi viazanosť 14,8.2020. Keďže si nechcem už predĺžiť s vami zmluvu, aký je postup z mojej strany. Je potrebné dávať písomne žiadosť? Ďakujem.
    • Od viking01
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ?
      Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?
       
    • Od pool66
      Dobrý den, 
      ako zistím na telefóne dokedy mám viazanosť