Paušál so zariadením a iný operátor

Otázka

  • 0

Dobrý večer prajem,

Chcel by som sa Vás spýtať, že či je možné u Vás si kúpiť paušál so zariadením a vložiť do toho zariadenia iného operátora v daných situáciach kedy by som potreboval alebo určitá osoba, ale pri Tom by som platil ten Váš paušál aj to zariadenie.

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pokiaľ viem, už všetci operátori upustili od nezmyselného blokovania zariadenia. Kedysi to bolo veľmi trendy, dnes (a podľa mňa aj v minulosti) to nedáva význam.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Určite to pôjde, viem to potvrdiť pri mobile kúpenom od Telekomu v pohode od iného operátora mi funguje simka, sprostosť to bola keď to bolo blokované, ešte by to chcelo zakázať aby si dávali operátori do niektorých mobilov svoje logá pri spustení (ak to ešte stále robia), prípadne iné rozdiely, ktoré sú neférové voči telefónu kúpeného v normálnom e-shope či kamennej predajni.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako píše Samer303, v konečnom dôsledku si blokovanie a brandovanie akurát každý operátor šije búdu na seba. Trendom je zbavovať sa aj nesenia záruky, prehadzovať na celoslovenské servisy, kde si zariadenie vyzdvihne kuriér a pri brandovaných značkách je povinnosť sa o zariadenie postarať zo strany Telekom. Nehovoriac o inom firmware, s ktorým zvyčajne TK nesie záruku funkčnosti/nefunkčnosti vďaka modifikáciám.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od woki
      Končí mi viazanosť onedlho. Chcem poslať email zo žiadosťou o skončení programu. Žiaľ nemôžem nájsť ma stránke žiaden email adresu. Len hlúpu virtuálnu asistentku. Moja email adresa je radoslavvokel@gmail.com, kde mi môžete poslať email z adresou. Telekom stránka je veľmi neprehľadná a zastaralá. 
    • Od miroslav.sajban
      Chcel by som prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov. Viem to urobiť aj cez net alebo aplikáciu keď mám podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii?
       
    • Od chlebaks11
      Dobrý deň. Mám taký problém, niekedy sa mi stáva že mi niekto chce zavolať ale nemoze sa mi dovolať pričom mám signál a nepríde mi upozornenie sms-kou ze mi niekto volal. Neviete či to je mobilom alebo ako?
    • Od Peter Minčík juraj_mi
      Potrebujem zistiť do kedy mám zmluvu - viazanosť na moje číslo 0903184081  Ďakujem
    • Od kormanko1
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa informovať, či je možné prepis čísla z osoby na osobu iba na základe notársky overeného splnomocnenia pôvodného majiteľa na osobu, ktorá chce prepísať číslo na seba. Musí byť osoba fyzicky prítomná pri prepise? Ako by sa dal zrealizovať prepis, keď pôvodný majiteľ je mimo územia SR a nieje možné ho kontaktovať, ani nijako sa sním spojiť.
      Ďakujem
    • Od Ferdopd
      Dobrý  deň. Mám paušál XL a 11.12.2020 mi končí viazanost.  Kedy mám nárok na nové zariadenie.   Objednávke cez e shop nemám nárok.