Výmena dialkového ovládača

Otázka

  • 0

Mám ako dlhoročný zákazník nárok na bezplatnú výmenu diaľkového ovládačak MagioBoxu? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nemusíš byť ani dlhoročný zákazník :) Stačí mať v prenájme MagioBox, a ak máš tak zájdi na hociktorú pobočku Telekomu a bezplatne ti ho vymenia za nový :) ja už som musel bohužiaľ takto meniť už druhýkrát ovládač, nejako sa bohužiaľ tie ovládače nevydarili, hlavne mi príde, ako keby správne nepracovali z MagioBoxom, proste vidieť, že nie sú originál a nespolupracujú ako majú :(

Editoval/-a Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, tak aj bolo. Vymenili bez problémov za novší. Nečakal som to, ale Telekom potešil :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

novy ovladac nema vsetky tlacitka, najviac chybaju   -30sek a +5sek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Si myslím, že taký ovládač možno ani nemal, teraz už dávajú len ten jediný a to tento: https://www.telekom.sk/documents/10179/144683/Manual+-+Univerzalny+ovladac+-+Phillips+A4+11_13__9.pdf/1fa32464-586b-42f9-9790-3c1248958c12 

Najhoršie na všetkom, je tak osobne som ho chcel nahradiť iným univerzálnym, ale aj tie čo uvádzajú u nich, že funguje z boxami Kaon (pri MagioSAT čo dávajú) tak ani jeden ovládač mnou skúšaný nedokáže ovládať MagioBox, tie boxy sú nejako začarované, jediné čo som počul, že z Logitech Harmony funguje, ale ten je už trošku v inej cenovej kategórii :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Asi pomocou tohto paškvilu chcú pestovať aj osobný kontakt so všetkými klientami :)  Každý kto len priemerne využíva box, musí po polroku, max.roku naklusať do predajne a meniť ovládač.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

A hlavne ponúknuť ti ak u nich nemáš paušál tak to ti ponúknu :D ale **piip** z toho keď človek má viazanosť inde a Telekom chce zákazníkov ale pri výške pokuty za zrušenie viazanosti sa to ani neoplatí, a Telekom ani neviem či niečo ešte prepláca a keď hej tak výška je celkom nízka toho preplatenia.

A zároveň osobne keď mi to ponúknu to ani nemá zmysel, prejsť od Oranžového k Telekomu :D už to človeka ale **piip**, že každý zamestnanec ti to ponúka, akože rozumiem, je to asi jeho povinnosť, ale počúvať to dookola už ma nebaví :(

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar