Objednávka

Otázka

  • 0

Zdravím dňa 19.12. som volal na infolinku chcel som predlžiť zmluvu a zobrať novy telefon  z dovodu že to cez internet nešlo.. .. pani mi všetko ochotne spravila cez infolinku ale bohužial od vtedy mi neprišla objednávka na email ani sms... preto sa chcem spytať čo sa deje ked som naposledy predlžoval zlmuvu tak hned do par hodin mi prišiel email z objednávkou... Dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Skús po sviatkoch znova kontaktovať operátora na čísle 0800 123 456. Keďže si si dal termín tesne pred Vianocami, predpokladám, že to nestihli ešte spracovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno určite budem kontaktovať zajtra ale ďakujem.. Ono ide Oto že ona mi povedala ze kuriér bude mať 23. 12 už telefón aj zmluvu u seba.. Nechápem prečo som teda nedostal email s objednávkou.... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar