Oprava displeja

Otázka

  • 0

Ahojte, mám rozbitý displej. Telefón je v záruke + poistený. Chcel som ho odovzdať v Šali na pobočke. Len si ho neviem sám vyzdvihnúť po oprave, lebo žijem a pracujem mimo SK. Pracovníčka mi povedala, že len sám si ho môžem vyzdvihnúť

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od MiroFerkl
      Dobrý deň, stále mi chodí vyúčtovanie (posledná faktúra č.826***0101 zo dňa 21.5.2020) poistenia v sume 4,99eur, za poistenie el. zariadení 4 35736***0163718, čo už nie je aktuálne aj z dôvodu žiadosti, aby ste to presmerovali na zariadenie, kde mám splátku pod číslom 62108***93, ktoré teraz užívam po výmene v roku 2019. Žiadam o zrušenie tohto poistenia, nakoľko som žiadal o presun na toto nové zariadenie, ale nebolo mi vyhovené. Berte text, ako žiadosť a sťažnosť v jednom!!!?
      S úctou
      Ferkl
    • Od fpolsokys
      Dobrý deň v Novembri 2019 roku som predĺžil viazanosť svojho paušálu a získal som nové zariadenie túto ponuku mi ponúkla operátorka zákazníckeho centra cez telefón po viacerých rozhovoroch s ňou som sa nakoniec rozhodol pre túto ponuku, zdôraznil som však operátorke že sa mi poškodil mobil ktorý mám poistený a že potrebujem najskôr riešiť reklamáciu zariadenia respektíve škodovú udalosť no momentalne som pracovne veľmi vytazeny živnostník... ona ma ubezpečila že tak môžem urobiť aj po tom čo si vezme nové zariadenie že poistenie zostáva platné trvani 24 mesiacov od uzatvorenia poistnej zmluvy a bude platné aj naďalej...
      Neskôr keď som zistil z faktúry že už za toto poistenie neplatím kontaktoval som zákaznícke centrum S tým či je moje poistenie naďalej platné Dozvedel som sa že nie je tak som podal voči tomuto návrh na reklamáciu pretože ako som hore uviedol Bolo mi operátorom zákazníckeho centra povedané že poistenie bude naďalej platné..
      Realita je však taká že poistenie platné nie je Dostal som vyrozumenie na moju reklamáciu ktorú ste zamietli z dôvodu že v zmluve je uvedené že pri predčasnom predĺžení zmluvy respektíve podpísaní  dodatku zaniká nárok na poistenie čo som v roku 2018 skutočne podpísal a potvrdil svojim podpisom...
      Súhlasím ale... rozhovory so zákazníckym centrom nahrávate a systémovo spracovávate preto Určite máte záznam z rozhovoru ktorý som vtedy s pani operátorkoumal teda musíte aj vedieť že z jej strany som bol podvedený... konkrétne si myslím že sa jedná o zavádzanie zákazníka....
      Poviem vám to takto Slovak Telekom som doteraz považoval za veľmi serióznu spoločnosť s dobrým menom preto by ma ani vo sne nenapadlo že to čo mi bude interpretovať operátor zákazníckeho centra čo sa týka obsahu informácií v mojej zmluve nebude pravdou...
      Chcem sa na vás obrátiť so žiadosťou na opätovnú reklamáciu.... kde tak mozem urobiť? Poprosím mail na zaslanie ziadosti o dobropis...
      Zrejme aj keď nerád v prípade opätovného zamietnutia budem musieť podstúpiť zákonné prostriedky na ochranu svojich práv ako spotrebiteľa... ako podnet na preverenie SOI....atď...
       
      S pozdravom, zákazník ktory si zrejme vyberie po ukončení viazanosti konkurenciu...
      Polešensky 
    • Od Paldan87
      Dobrý večer,
      Mal som prasknutý display a kedže si platím poistenie, tak som si hod dal v telekome spraviť. Všetko ok, keď som prišiel pre mobil, zaplatil som plnú čiastku za opravu. Pani mi povedala že peniaze dostanem nas5 od poisťovne tak do 2 týždňov. Mne až doma napadlo, že nikto odomňa nechcel žiadne číslo účtu a ani ako by mi mali byť peniaze vyplatené.   Teraz som si neni istý, či ja musím ísť do poisťovne, alebo či ma poisťovňa kontaktuje. Alebo mi to bude vyplatené poštovou poukážkou? Máte niekto skúsenosť ?
      PS: V predajni mi žiadne info nedali. Je pravda, že ani ja som sa na to nepýtal, pretože som sa ponáhľal a v konečnom dôsledku mi to ani nenapadlo.
       
      Ďakujem