Zaúčtovanie SMS

Otázka

  • 0

Dobrý deň su mi účtované poplatky za SMS a pritom som žiadnu SMS neposlal. To iste minuly mesiac. Komunikujem  vyhradne cez messenger popripade cez iMessage. Nedávno som prešiel od konkurencie ku Vám a tam sa mi nikdy takýto problem nestal.  Používam ten istý telefón ako predtým vymenil som iba sim ale nastavenia sa nemenili... aktuálne  mi je účtovaná SMS do zahraničia rad by som vedel na aké číslo bola ta SMS poslaná poprípade obsah správy by ma zaujímal. Ďakujem 

F51F3787-FFDD-495F-B049-3BF25DDCAE75.png

97FEBF3C-1729-43A6-9F4A-1CBC95625A84.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Počkaj si na koniec zúčtovacieho obdobia a v Moj Telekom si stiahneš podrobné výpisy. Tu ti to nik neodpovie, nakoľko nemá nik dosah na tvoje číslo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vieš mi poradiť kde nájdem ten podrobný výpis ? Pozrel by som sa na tu faktúru z minulého mesiaca ak sa to teda dá.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021