Zaúčtovanie SMS

Otázka

  • 0

Dobrý deň su mi účtované poplatky za SMS a pritom som žiadnu SMS neposlal. To iste minuly mesiac. Komunikujem  vyhradne cez messenger popripade cez iMessage. Nedávno som prešiel od konkurencie ku Vám a tam sa mi nikdy takýto problem nestal.  Používam ten istý telefón ako predtým vymenil som iba sim ale nastavenia sa nemenili... aktuálne  mi je účtovaná SMS do zahraničia rad by som vedel na aké číslo bola ta SMS poslaná poprípade obsah správy by ma zaujímal. Ďakujem 

F51F3787-FFDD-495F-B049-3BF25DDCAE75.png

97FEBF3C-1729-43A6-9F4A-1CBC95625A84.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Počkaj si na koniec zúčtovacieho obdobia a v Moj Telekom si stiahneš podrobné výpisy. Tu ti to nik neodpovie, nakoľko nemá nik dosah na tvoje číslo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vieš mi poradiť kde nájdem ten podrobný výpis ? Pozrel by som sa na tu faktúru z minulého mesiaca ak sa to teda dá.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Stanislav_Horvath
      Zdravím do teraz mi chodí za mobilný paušál klasická papierova faktura a chcem sa spýtať ako si mám aktivovať elektronicku faktúru a budem môcť platiť za paušal online na telekom aplikácii v mobile online kartou ??
    • Od LenkaGandzalova
      Dobrý deň,
       
      chcem si aktivovať elektronickú faktúru, mám to urobiť mailom alebo môžem aj takto?
       
    • Od bonye
      Prosím Vás nedostal som od 22.12. ešte faktúru. Akým spôsobom si mám overiť prečo ju ešte nemám? Tu na web stránke nevidím žiaden email. Na čísle 0800123456 neviem ako sa spojiť s operátorom. Taká voľba tam nie je.
    • Od kalinay44
      Dobrý deň.vcera som zaplatil jednu faktúru na telefónne číslo 0910500506.musim zaplatiť aj druhú novú faktúru aby ma opäť pripojili?lebo som úplne bez signálu.nemozem ani prijímať sms ani hovory.dakujem
    • Od szatmar
      Dobry den
      Prosim Vas , ako sa jednoducho a strucne dozvediet na Zakaznickej linke 0800 123456, ako si aktivovat zasielanie faktury e- mailom. O 10 minutove omielanie operatora s ponukami a informaciami nemam zaujem. Volba jednotlivej sluzby stlacenim cisla nie je na kazdom telefonnom zariadeni mozna, tak ze sa nic nedozviem.  Dakujem