Zimný balík dát nefunguje

Otázka

  • 0

Zdravím, nakoľko ma telekom ignoruje a stále melú tú istú pesničku, že na vine je zákazník, opýtam sa aj tu, či sa problém vyskytol aj u niekoho iného. V appke telekomu som si aktivoval zimný balík dát zdarma z vianočnej akcie. Pri akcii majú napísané, že sa dáta zo zimného balíku dát spotrebujú ako prvé a až potom sa spotrebujú dáta z paušálu. U mňa to však nefunguje.

Zimný balík dát som si aktivoval hneď na začiatku mesiaca. Najprv sa spotrebovali prenesené dáta z minulého mesiaca, momentálne sa spotrebovávajú dáta z paušálu a zimný balík dát mám stále spotrebované 0 z 5 GB. Ak si miniem dáta z paušálu, ktorý mi končí až 7. deň v mesiaci, tak vďaka idiotskej, u mňa nefunkčnej zimnej akcii si budem musieť 1.1.2020 dokupovať dáta, ak budem chcieť používať dáta do konca paušálneho obdobia, teda do 7.1.

Máte niekto tento problém? Tiež vás telekom odpinkal tým, že nemám appku, že nemám balíček aktívny, aj keď ho samozrejme aktívny mám, čo som predložil aj pani v telekom centre v BB. 

Mám síce kombináciu klasický telefón + zdieľaná karta v iPade mini, no ak viem dáta míňať v iPade mini, tak predsa by som mal mať možnosť minúť dáta aj s vianočnej akcie!!! Hlavne, keď som si ten zimný balík dát aktivoval priamo v appke telekomu v zariadení, ktorým dáta míňam.

 

 

 

IMG_1936.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zimny balik dat sa nezdiela. Ak minate data len z tej zdielanej SIM, tak len tie normalne pausalne resp. prenesene. 

Je jedno z akeho zariadenia bol aktivovany, rozhodujuce je na akom cisle. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Niečo je v tvojom prípade nekorektne nastavené. Zimné dáta idú ako prvé.... Som zákazníkom Telekomu pomaly 10 rokov a iba raz som zaznamenal problém, avšak nie s dátami.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla tvojej poslednej vety je to tak ako popisu Jano. Vyskusaj zapnut data na hlavnej karte a potom to pozriet v appke. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Píšem, že potrebujem mať klasický (odolný) telefón (práca s olejom atď), preto sa mi dáta nedajú zapnúť na hlavnej sim karte a prehadzovať ju kvôli tomu do iPadu, aby sa mi následne nik nedovolal naozaj nemôžem, veď práve preto si priplácam zdieľanú sim kartu do iPadu, aby som sa v teréne mohol pripojiť na net, ak náhodou potrebujem.

No nič, túto vianočnú akciu nedomysleli, veď si platím taký istý program ako ostatní, čo zimný balík dát využiť môžu a za zdieľanú sim dokonca priplácam, nemám ju pre pekné modré oči :D

Len ma šokuje prístup zamestnancov telekomu. Jedna mi na webovú sťažnosť odpíše, že nemám appku a nemám aktivovaný zimný balík dát, čo som jej vysvetlil, že nemá pravdu, na čo sa už neozvala, no a na telekom centre mi rovno povedala, že si za to môžem sám, lebo potrebujem využívať kombináciu klasický telefón + tablet a že sa nič v tomto smere nedá urobiť.

 

A to som tie dáta akurát potreboval využiť cez sviatky. No nič, budem si musieť priplatiť, to, čo podľa veľkodušnej reklamy telekom dáva každému zdarma, len nie mne, čo som v telekome od roku tuším 1996.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Píšem, že potrebujem mať klasický (odolný) telefón (práca s olejom atď), preto sa mi dáta nedajú zapnúť na hlavnej sim karte a prehadzovať ju kvôli tomu do iPadu, aby sa mi následne nik nedovolal naozaj nemôžem, veď práve preto si priplácam zdieľanú sim kartu do iPadu, aby som sa v teréne mohol pripojiť na net, ak náhodou potrebujem.

No nič, túto vianočnú akciu nedomysleli, veď si platím taký istý program ako ostatní, čo zimný balík dát využiť môžu a za zdieľanú sim dokonca priplácam, nemám ju pre pekné modré oči :D

Len ma šokuje prístup zamestnancov telekomu. Jedna mi na webovú sťažnosť odpíše, že nemám appku a nemám aktivovaný zimný balík dát, čo som jej vysvetlil, že nemá pravdu, na čo sa už neozvala, no a na telekom centre mi rovno povedala, že si za to môžem sám, lebo potrebujem využívať kombináciu klasický telefón + tablet a že sa nič v tomto smere nedá urobiť.

 

A to som tie dáta akurát potreboval využiť cez sviatky. No nič, budem si musieť priplatiť, to, čo podľa veľkodušnej reklamy telekom dáva každému zdarma, len nie mne, čo som v telekome od roku tuším 1996.

 

Čo tak skúsiť Caterpillar (CAT) telefón a spraviť si zdielaný prístup HOT-SPOT???

Dajú sa zdielať len kúpené dáta, ktoré sú súčasťou paušálu, nie bonusové dáta, ako je zimný balík apod

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od 165442149
      Dobrý deň, dňa 20.1.2021,mi zavolala pani v Telekomu, či nemám záujem o predĺženie zmluvy, ktorá mi končila koncom minulého roka, na moju otázku o akciách mi pani ponúkla TV prijímač +mobil za 4 centy, keď som s tým súhlasil a opýtal som sa či môžem objednať cez Web, tak mi pani povedala, že už neexistuje zľava objednávania cez web, tak som súhlasil a kuriér mi zariadenia doviezol, keď som si včera  dňa 30.1.2021 pozrel  stránku ponuky, uvažoval som nad tým, že mám všetky služby v Telekom a pridať aj mobilné služby, tam som sa dočítal, že zľavy cez web fungujú tak ako aj pred 2 rokmi, keď som si predlžoval zmluvu a zľavu som mal odpočítanu vo faktúre, mám pocit, že som bol oklamaný pani, ktorá mi službu ponúkla, dá sa tento stav napraviť, v prípade, že si doplním službu. Ďakujem Rapavý. 
    • Od daniel.dikacz
      Plati "Vernostná zľava" i po konci Vianocnej akcie(do 31.1.2021), na predlzenie paul.?
    • Od mio2380
      V ponuke telekomu mi chybaju zariadenia ake bezne clovek nema. Napriklad televizor ma uz kazdy aj notebook. Na vianoce sme si kupili VR okuliare oculus quest 2 64 giga od facebooku. Je to vynikajuca zabava na internete. Este by sme si zobrali aby sme sa doma zabavili sucastne viaceri. Aj dvoje troje.. Porozmyslajte prosim ci by telekom nepodporil na slovensku pocas pandemie VR svet. Da sa cez to aj stretavat, telefonovat, spolocne pozerat filmy cez bigscreen.. Telekonferencie, prednasky, eventy.. Aj sam telekom by cez to mohol prezentovat novinky. Aj pre skoly super. Koncia nam 2 pausaly a ak by som videl VR quest 2, hned sa upisem. Nic lepsie som nemal. Lepsie ako PS a xbox dokopy.. Jedine bezdrotove, snimace priamo na okuliaroch... 
      https://m.youtube.com/watch?v=ATVGl9wOJsM
    • Od EvaMagio
      Ešte v decembri mi prišla SMS, že dostávam k Mágio televízii benefit a až do 12.1.2021 môžem sledovať HBO GO zdarma. Ako si toto môžem aktivovať? Keď idem na stránku www.hbogo.sk, tak to chce po mne registráciu a tam sú iba dve možnosti: 1) predplatiť napriamo, alebo 2) cez operátora - tu ak vyberiem Slovak Telecom, tak pýta nejaký ID kód o aktivácii služby HBO GO. Ako môžem teda HBO GO pozerať do 12.1.2021 zdarma?
    • Od stevocz
      Preco telekom zmenil typ TV vo vianocnej akcii? predtym daval samsung ue50tu8072 a teraz namiesto nej dava ue50tu7172. Davaju ju za rovnaku cenu ale pritom je o radu nizsia a slabsia. A najlespie ak niekto nepozrie energeticky stitok na fotke ani nevie ze ju vymenili.
    • Od ladislav.sulekl
      Dobrý deň, mám ukončenú viazanosť  pre programy  MagioTV a Magio Internet - optika a rad by som si predlžil viazanost a vyuzil vianocnu akciu pre Huawei Matebook 13 .
      Ponuka je aktualne nedostupna. Kedy bude  pls ponuka na Huawei Matebook 13  dostupná?
      Ďakujem!
      Ladislav