Zimný balík dát nefunguje

Otázka

  • 0

Zdravím, nakoľko ma telekom ignoruje a stále melú tú istú pesničku, že na vine je zákazník, opýtam sa aj tu, či sa problém vyskytol aj u niekoho iného. V appke telekomu som si aktivoval zimný balík dát zdarma z vianočnej akcie. Pri akcii majú napísané, že sa dáta zo zimného balíku dát spotrebujú ako prvé a až potom sa spotrebujú dáta z paušálu. U mňa to však nefunguje.

Zimný balík dát som si aktivoval hneď na začiatku mesiaca. Najprv sa spotrebovali prenesené dáta z minulého mesiaca, momentálne sa spotrebovávajú dáta z paušálu a zimný balík dát mám stále spotrebované 0 z 5 GB. Ak si miniem dáta z paušálu, ktorý mi končí až 7. deň v mesiaci, tak vďaka idiotskej, u mňa nefunkčnej zimnej akcii si budem musieť 1.1.2020 dokupovať dáta, ak budem chcieť používať dáta do konca paušálneho obdobia, teda do 7.1.

Máte niekto tento problém? Tiež vás telekom odpinkal tým, že nemám appku, že nemám balíček aktívny, aj keď ho samozrejme aktívny mám, čo som predložil aj pani v telekom centre v BB. 

Mám síce kombináciu klasický telefón + zdieľaná karta v iPade mini, no ak viem dáta míňať v iPade mini, tak predsa by som mal mať možnosť minúť dáta aj s vianočnej akcie!!! Hlavne, keď som si ten zimný balík dát aktivoval priamo v appke telekomu v zariadení, ktorým dáta míňam.

 

 

 

IMG_1936.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zimny balik dat sa nezdiela. Ak minate data len z tej zdielanej SIM, tak len tie normalne pausalne resp. prenesene. 

Je jedno z akeho zariadenia bol aktivovany, rozhodujuce je na akom cisle. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Niečo je v tvojom prípade nekorektne nastavené. Zimné dáta idú ako prvé.... Som zákazníkom Telekomu pomaly 10 rokov a iba raz som zaznamenal problém, avšak nie s dátami.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla tvojej poslednej vety je to tak ako popisu Jano. Vyskusaj zapnut data na hlavnej karte a potom to pozriet v appke. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Píšem, že potrebujem mať klasický (odolný) telefón (práca s olejom atď), preto sa mi dáta nedajú zapnúť na hlavnej sim karte a prehadzovať ju kvôli tomu do iPadu, aby sa mi následne nik nedovolal naozaj nemôžem, veď práve preto si priplácam zdieľanú sim kartu do iPadu, aby som sa v teréne mohol pripojiť na net, ak náhodou potrebujem.

No nič, túto vianočnú akciu nedomysleli, veď si platím taký istý program ako ostatní, čo zimný balík dát využiť môžu a za zdieľanú sim dokonca priplácam, nemám ju pre pekné modré oči :D

Len ma šokuje prístup zamestnancov telekomu. Jedna mi na webovú sťažnosť odpíše, že nemám appku a nemám aktivovaný zimný balík dát, čo som jej vysvetlil, že nemá pravdu, na čo sa už neozvala, no a na telekom centre mi rovno povedala, že si za to môžem sám, lebo potrebujem využívať kombináciu klasický telefón + tablet a že sa nič v tomto smere nedá urobiť.

 

A to som tie dáta akurát potreboval využiť cez sviatky. No nič, budem si musieť priplatiť, to, čo podľa veľkodušnej reklamy telekom dáva každému zdarma, len nie mne, čo som v telekome od roku tuším 1996.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Píšem, že potrebujem mať klasický (odolný) telefón (práca s olejom atď), preto sa mi dáta nedajú zapnúť na hlavnej sim karte a prehadzovať ju kvôli tomu do iPadu, aby sa mi následne nik nedovolal naozaj nemôžem, veď práve preto si priplácam zdieľanú sim kartu do iPadu, aby som sa v teréne mohol pripojiť na net, ak náhodou potrebujem.

No nič, túto vianočnú akciu nedomysleli, veď si platím taký istý program ako ostatní, čo zimný balík dát využiť môžu a za zdieľanú sim dokonca priplácam, nemám ju pre pekné modré oči :D

Len ma šokuje prístup zamestnancov telekomu. Jedna mi na webovú sťažnosť odpíše, že nemám appku a nemám aktivovaný zimný balík dát, čo som jej vysvetlil, že nemá pravdu, na čo sa už neozvala, no a na telekom centre mi rovno povedala, že si za to môžem sám, lebo potrebujem využívať kombináciu klasický telefón + tablet a že sa nič v tomto smere nedá urobiť.

 

A to som tie dáta akurát potreboval využiť cez sviatky. No nič, budem si musieť priplatiť, to, čo podľa veľkodušnej reklamy telekom dáva každému zdarma, len nie mne, čo som v telekome od roku tuším 1996.

 

Čo tak skúsiť Caterpillar (CAT) telefón a spraviť si zdielaný prístup HOT-SPOT???

Dajú sa zdielať len kúpené dáta, ktoré sú súčasťou paušálu, nie bonusové dáta, ako je zimný balík apod

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od angeli74
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať prečo som dostal zmluvnú pokutu na 500 MB keď som si aktivoval iba tú vianočnú akciu kde som dostal 500 MB a nerušil žiadnu zmluvu? Za odpoveď dopredu ďakujem.
    • Od iTeM23
      Zdravím Vás!Dnes som dostal upozornenie,že mi končí viazanosť na internet magio tv.Chcem to predľžiť,ale!Ja som od začiatku telekom klient-tv,internet a mobil.To je už cca.15 rokov!
      Mám inernet magio tv,ale mám aj mobil,za obe služby zvlášť platím,skoro 60eur.Nedalo by sa to spojiť,internet/tv+mobil?To by bola zaujímavá ponuka/balíček!
      Ďakujem!
    • Od hagarko1974
      Dobrý den je možne pozerať na Xiaomi Mi Tv Box S - Magio Go od Telekomu? (nainštaloval som ju ale nejde spustiť že nekomunikuje server).
    • Od dominik.lancz
      Ahojte. V telekom apkke mi stále vypisuje že som prihlásený ako neúplný účet. Keď kliknem na Zaregistrovať účet tak to odo mňa chce mail a heslo s ktorým sa neskôr môžem pripojiť na Môj Telekom. Problém je taký, že na Môj Telekom som registrovaný už dávnejšie a neviem nájsť spôsob ako to zosinchronozovať. 
      Ak ste mali taký problém a prišli ste na riešenie, som samé ucho. DIKI
    • Od fpolsokys
      Dobrý deň v Novembri 2019 roku som predĺžil viazanosť svojho paušálu a získal som nové zariadenie túto ponuku mi ponúkla operátorka zákazníckeho centra cez telefón po viacerých rozhovoroch s ňou som sa nakoniec rozhodol pre túto ponuku, zdôraznil som však operátorke že sa mi poškodil mobil ktorý mám poistený a že potrebujem najskôr riešiť reklamáciu zariadenia respektíve škodovú udalosť no momentalne som pracovne veľmi vytazeny živnostník... ona ma ubezpečila že tak môžem urobiť aj po tom čo si vezme nové zariadenie že poistenie zostáva platné trvani 24 mesiacov od uzatvorenia poistnej zmluvy a bude platné aj naďalej...
      Neskôr keď som zistil z faktúry že už za toto poistenie neplatím kontaktoval som zákaznícke centrum S tým či je moje poistenie naďalej platné Dozvedel som sa že nie je tak som podal voči tomuto návrh na reklamáciu pretože ako som hore uviedol Bolo mi operátorom zákazníckeho centra povedané že poistenie bude naďalej platné..
      Realita je však taká že poistenie platné nie je Dostal som vyrozumenie na moju reklamáciu ktorú ste zamietli z dôvodu že v zmluve je uvedené že pri predčasnom predĺžení zmluvy respektíve podpísaní  dodatku zaniká nárok na poistenie čo som v roku 2018 skutočne podpísal a potvrdil svojim podpisom...
      Súhlasím ale... rozhovory so zákazníckym centrom nahrávate a systémovo spracovávate preto Určite máte záznam z rozhovoru ktorý som vtedy s pani operátorkoumal teda musíte aj vedieť že z jej strany som bol podvedený... konkrétne si myslím že sa jedná o zavádzanie zákazníka....
      Poviem vám to takto Slovak Telekom som doteraz považoval za veľmi serióznu spoločnosť s dobrým menom preto by ma ani vo sne nenapadlo že to čo mi bude interpretovať operátor zákazníckeho centra čo sa týka obsahu informácií v mojej zmluve nebude pravdou...
      Chcem sa na vás obrátiť so žiadosťou na opätovnú reklamáciu.... kde tak mozem urobiť? Poprosím mail na zaslanie ziadosti o dobropis...
      Zrejme aj keď nerád v prípade opätovného zamietnutia budem musieť podstúpiť zákonné prostriedky na ochranu svojich práv ako spotrebiteľa... ako podnet na preverenie SOI....atď...
       
      S pozdravom, zákazník ktory si zrejme vyberie po ukončení viazanosti konkurenciu...
      Polešensky