Zimný balík dát nefunguje

Otázka

  • 0

Zdravím, nakoľko ma telekom ignoruje a stále melú tú istú pesničku, že na vine je zákazník, opýtam sa aj tu, či sa problém vyskytol aj u niekoho iného. V appke telekomu som si aktivoval zimný balík dát zdarma z vianočnej akcie. Pri akcii majú napísané, že sa dáta zo zimného balíku dát spotrebujú ako prvé a až potom sa spotrebujú dáta z paušálu. U mňa to však nefunguje.

Zimný balík dát som si aktivoval hneď na začiatku mesiaca. Najprv sa spotrebovali prenesené dáta z minulého mesiaca, momentálne sa spotrebovávajú dáta z paušálu a zimný balík dát mám stále spotrebované 0 z 5 GB. Ak si miniem dáta z paušálu, ktorý mi končí až 7. deň v mesiaci, tak vďaka idiotskej, u mňa nefunkčnej zimnej akcii si budem musieť 1.1.2020 dokupovať dáta, ak budem chcieť používať dáta do konca paušálneho obdobia, teda do 7.1.

Máte niekto tento problém? Tiež vás telekom odpinkal tým, že nemám appku, že nemám balíček aktívny, aj keď ho samozrejme aktívny mám, čo som predložil aj pani v telekom centre v BB. 

Mám síce kombináciu klasický telefón + zdieľaná karta v iPade mini, no ak viem dáta míňať v iPade mini, tak predsa by som mal mať možnosť minúť dáta aj s vianočnej akcie!!! Hlavne, keď som si ten zimný balík dát aktivoval priamo v appke telekomu v zariadení, ktorým dáta míňam.

 

 

 

IMG_1936.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zimny balik dat sa nezdiela. Ak minate data len z tej zdielanej SIM, tak len tie normalne pausalne resp. prenesene. 

Je jedno z akeho zariadenia bol aktivovany, rozhodujuce je na akom cisle. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Niečo je v tvojom prípade nekorektne nastavené. Zimné dáta idú ako prvé.... Som zákazníkom Telekomu pomaly 10 rokov a iba raz som zaznamenal problém, avšak nie s dátami.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla tvojej poslednej vety je to tak ako popisu Jano. Vyskusaj zapnut data na hlavnej karte a potom to pozriet v appke. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Píšem, že potrebujem mať klasický (odolný) telefón (práca s olejom atď), preto sa mi dáta nedajú zapnúť na hlavnej sim karte a prehadzovať ju kvôli tomu do iPadu, aby sa mi následne nik nedovolal naozaj nemôžem, veď práve preto si priplácam zdieľanú sim kartu do iPadu, aby som sa v teréne mohol pripojiť na net, ak náhodou potrebujem.

No nič, túto vianočnú akciu nedomysleli, veď si platím taký istý program ako ostatní, čo zimný balík dát využiť môžu a za zdieľanú sim dokonca priplácam, nemám ju pre pekné modré oči :D

Len ma šokuje prístup zamestnancov telekomu. Jedna mi na webovú sťažnosť odpíše, že nemám appku a nemám aktivovaný zimný balík dát, čo som jej vysvetlil, že nemá pravdu, na čo sa už neozvala, no a na telekom centre mi rovno povedala, že si za to môžem sám, lebo potrebujem využívať kombináciu klasický telefón + tablet a že sa nič v tomto smere nedá urobiť.

 

A to som tie dáta akurát potreboval využiť cez sviatky. No nič, budem si musieť priplatiť, to, čo podľa veľkodušnej reklamy telekom dáva každému zdarma, len nie mne, čo som v telekome od roku tuším 1996.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Píšem, že potrebujem mať klasický (odolný) telefón (práca s olejom atď), preto sa mi dáta nedajú zapnúť na hlavnej sim karte a prehadzovať ju kvôli tomu do iPadu, aby sa mi následne nik nedovolal naozaj nemôžem, veď práve preto si priplácam zdieľanú sim kartu do iPadu, aby som sa v teréne mohol pripojiť na net, ak náhodou potrebujem.

No nič, túto vianočnú akciu nedomysleli, veď si platím taký istý program ako ostatní, čo zimný balík dát využiť môžu a za zdieľanú sim dokonca priplácam, nemám ju pre pekné modré oči :D

Len ma šokuje prístup zamestnancov telekomu. Jedna mi na webovú sťažnosť odpíše, že nemám appku a nemám aktivovaný zimný balík dát, čo som jej vysvetlil, že nemá pravdu, na čo sa už neozvala, no a na telekom centre mi rovno povedala, že si za to môžem sám, lebo potrebujem využívať kombináciu klasický telefón + tablet a že sa nič v tomto smere nedá urobiť.

 

A to som tie dáta akurát potreboval využiť cez sviatky. No nič, budem si musieť priplatiť, to, čo podľa veľkodušnej reklamy telekom dáva každému zdarma, len nie mne, čo som v telekome od roku tuším 1996.

 

Čo tak skúsiť Caterpillar (CAT) telefón a spraviť si zdielaný prístup HOT-SPOT???

Dajú sa zdielať len kúpené dáta, ktoré sú súčasťou paušálu, nie bonusové dáta, ako je zimný balík apod

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od VladoDurdik
      Dobrý deň. Prosím vás má niekto skúsenosť, či sa dá pripojiť k mobilnému internetu (1Giga cez WiFi router ktorý je k tomu) TV s Androidom? Potrebujem len stiahnut aplikácie - nie pozerať filmy.
    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od gauner
      Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.
      Ďakujem.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??