Výber telefónneho čísla

Otázka

  • 0

Ahojte, potreboval by som vedieť ako si môžem vybrať číslo podla vlastného výberu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pri uzatváraní zmluvy požiadaš o výber čísla na želanie. Okrem strieborného a zlatého si môžeš vybrať číslo na želanie s predvoľbami, ktoré patria Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Roberto123123
      Na tipos mam obmedzenie iba dva krát vložiť na ucet,neviete prečo keď som vždy mal 15?
    • Od Renefarkasovsky
      Dnes nám technik zriadil KZ router Sercom speedport+ . Dióda DSL bliká už hodiny. Povedal nám, že to niekedy trvá dlhšie. Je možné, aby sa to tak dlho inštalovalo? Máte s tým niekto skúsenosť? Dajte nám vedieť. Ďakujem.
    • Od Julia_Hubenakova
      Dobrý deň,
      vyplnila so Žiadosť o vydanie vyjadrenia  o existencii TKZ. Poplatok chcem zaplatiť faktúrou, no pýta ma identifikátor - netuším, čo to môže byť. Skúšala som IČO, číslo účtu, číslo adresáta z faktúry, nič však neplatí. Môžte mi teda poradiť, čo sa myslí pod pojmom Identifikátor?
    • Od sandra29031987
      Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu. 
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Rada by som dnes upriamila vašu pozornosť na vás – našich prispievateľov. Telekom fórum je komunita, kde si navzájom radíme a zdieľame svoje skúsenosti s Telekom produktami a službami. A práve na našich „radcov“ je zameraná najnovšia fičúrka na fóre. Na hlavnej stránke v spodnej časti sme TOP prispievateľov vymenili za kolónku Populárni prispievatelia. Zobrazujú sa tu všetci tí z vás, ktorí nazbierali za posledné obdobie plusové body – to znamená, že keď niekomu poradili a ich odpoveď sa diskutujúcim pozdávala, dali jej plusový hlas.
      Chcem všetkých povzbudiť, aby ste sa nebáli oceniť dobré odpovede našich superuserov a diskutujúcich. Pretože nielen kritika, ale najmä slová a činy pochvaly nás vedia posunúť vpred.
      Táto malá zmena je jedným z postupných krôčikov, ako chceme Telekom fórum inovovať. Ďalšie zmeny budeme zapracovávať postupne a samozrejme vám to radi oznámime 
      Zároveň mi dovoľte oceniť všetkých, ktorí na fórum prispievajú v súvislosti s jeho pravidlami 
      Ak si potrebujete osviežiť pamäť alebo preštudovať, ako to tu funguje, čítajte tu .
      prajem všetkým príjemný deň
      Lucka
    • Od gustav
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či je možné rozdvojiť VDSL kábel?, tj. VDSL kábel, ktorý by mi vstupoval do chalupy by som chcel, aby sa nejakým rozbočovačom rozdvojil, jedna časť by išla na poschodie, druhá na prízemie a až tam by som pripojil modemy, na poschodí jeden modem, na prízemí druhý modem. Ďakujem Gustav