Otázka

  • 0

dobry den chcel by som sa spytat co mam robit ked mi nejde 4g nieje to nic s mobilom do techniky sa vyznam. Na predajni v avione mi zamestnanec povedal ze moje tel. cislo je asi zablokovane na 4g siete. neviem preco je zablokovane a velmi rad by som mal 4g zase funkcne. prosim poradte co mam robit 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

1. Zablokované ho môžeš mať maximálne ty v telefóne núteným výberom siete, .tj. manuálny výber siete trebárs na len 2G, 3G.

2. Ďalej telefón nemusí podporovať 4G, avšak to by ozaj už musel byť múzejný kúsok, aby nezvládal 4G

3. a najpravdepodobnejšia možnosť je, že má vymazaný / nekorektný APN profil "internet" viac tu

https://www.telekom.sk/wiki/internet/vseobecne-nastavenia-internetu

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

telefony som skusal viacere

1. iPhone 6s na inich sim 4g ide

2. xiaomi mi a2 lite tiez na inich sim ide 4g

3. samsung galaxy j3 2016 tiez na inich sim ide 4g 

na overovaciej stranke ci moja sim podporuje 4g je napisane ze podporuje. v mobile to zablokovane nemam to som kontroloval vela krat lebo som toto nasiel ako nejaky gide na opravu  a bol som kvoli tomu uz aj vymenit sim kartu nic z tohto mi nepomohlo problem pretrvava asi 9 mesiacov lebo som nemal cas to riesit 

Dufam v nejake dalsie rady ako dalej ktore budu viac uspesne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Este som si spomenul na jednu vec a to ze ked zapnem hocijaky mobil z vyssie uvedenich tak sa asi  na 30 sekund objavy ze som v 4g sieti a potom sa to prepne na 3g  a chybova veta je ze pristup do siete bol zablokovany ak najdem tak pridam foto 

 

Editoval/-a danci_plavanci

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus prosím zavolať na číslo 0800 123 777 pravdepodobne na ústrední nieje číslo nastavene na 4G. Oni ti to tam opravia. Mal som to isté.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no tak ked je vyber cislami tak tam ani moznost ktora by toto opisovala aspon na 1% nieje cize je asi uplne zbytocne nieco riesit inak neviem preco to nedokazu spravit napriklad v avione v telekom predajni lebo chlapik co som tam bol asi pred 3 mesiacmi povedal ze on take nevie spravit aby to odblokoval tak potom naco su tie predajne ked jedine co asi vie je sediet tam a dostavat zaplatene akoze fakt uzastne. toto asi vzdavam zbitocna strata mojho aj vasho casu uz si zacinam spominat preco som sa nato vykaslal pred 9 mesiacmi. lebo to asi ajtak nikdo neopravi. len je skoda ze ty ktory by to mali vediet spravit to nevedia ale normalny ludia ktory nemaju kompetencie to vedia fakt smutne 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aky mas vlastne mobil a v akej lokalite sa zdrziavas ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mobil podporuje vsetky LTE frekvencie, takze chyba v mobile nebude. Skus este raz zavolat na 0800123777 a vyber hociktoru moznost, aby si sa dostal k operatorovi a preveril tvoju SIM. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Edo
      Kde sa teraz aktivuje VoLTE ? Cez SMS je to pozastavene.
    • Od slowrock
      Platím si paušál Áno L 10GB dát v plnej rýchlosti.. nato som si aktivoval nekonečné dáta 1000GB lenže s obmedzenou rýchlosťou s ktorou nedokážem minúť ani 10GB dát z 1000GB. Načo je potom dobrá táto akcia keď ta rýchlosť je takto obmedzená. Neopužitelne!!!! a nemožem sa dostať k mojím ani k mojím 10GB zaplatením v plne jrýchlosti!!!
    • Od margitagoldschmidt
      Dobrý deň chcem sa opýtať mám easy kartu easy pecka a nejde mi platiť mikro platby napr keno 10 a podobne cez sms dá sa to niako nastaviť aby to išlo ??? Dakujem
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??
    • Od mizikova29
      Dobrý deň, 
      Na tel. Čísle 0918726713 10.04 mi skončila viazanosť, chcela by som to zmeniť na dobíjanie kreditu nakoľko to číslo využíva moja mama. 
      Je to možné 
      Mizikova 
       
    • Od prezidentbrano
      Chcem sa spýtať ako je to so zdielaním dát na paušále NEkonečno MAX,keďže mám zdielanú kartu do noteboku. Či môžem zdielať nekonečno,alebo je tam obmedzenie?
      ďakujem.
      Braňo Bodorík