Otázka

  • 0

Dobrý deň mám od Vás nový magio TV box ktorý neustále mrzne viete my poradiť čo s tým. Youtube napríklad ide na ňom v poriadku 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Vlady_Polak
      Dobry den,
      Potreboval by som poradit ohladom Magio Go, mam problem s prehravanim.

      Ak si dam priamy prenos napr Markizu alebo Digisport1 tak slape bez problemov. Ak si dam vsak napr. stanicu Sport Arena 1, tak na pol sekundy zacne prehravat a potom sa obraz zastavi a dole vypise "neznama chyba". Prikladam screenshot obrazovky aj s chybovym hlasenim. Ak si dam prehrat urcitu relaciu napr prave z archivu Markizy tak niektoru prehra, niektoru nie. Napr. uplne konkretne, dnesne Telerano mi bez problemov prehra, ale ak dam prehrat vcerajsiu volebnu diskusiu, tak opat cca na pol sekundy zacne prehravat a potom sa obraz zastavi a dole vypise "neznama chyba". Tak isto pondelnajsi NCIS prehra, ale napr volebnu diskusiu z nedele neprehra. V com moze byt prosim problem? Na mobile mi vsetko ide takze jednoznacne musi byt problem v nastaveniach pc. Myslel som si ze bude chyba mozno aj v antiviruse Eset, tak som ho odstranil, upgradol PC na najnovsi OS ale problem stale pretrvava.
      Na prehravanie pouzivam MacPro s najnovsim OS Catalina a prehliadac Google Chrome. 
      Dakujem!

    • Od pista68
      vyskúšl som si magio go na 30 dni zadarmo.dnes mi to skončilo.každú hodinu dostávam 2 sms aby som si to kúpil.už ma to otravuje mohli by ste to to vypnúť (tie smsky)?
    • Od hopekope
      Ako si viem aktivovať všetky programy pre dospelých? Balíček mám, ale stále chýbaju dva kanaly.
      Dakujem
    • Od tomas.giba
      Dobrý deň, vytvorili sme si objednávku cez internet pred 2 týždňami a okrem potvrdenia e-mailom sme nedostali žiadnu reakciu. 
    • Od cuker_
      Dobry den, na Android 9 od Xiomi som nainstaloval aplikaciu MagioGo. Po chvilke krutenia mi vyhlasi Error connecting to server. Problem s internetom nie je, pozerame aj Netflix aj vsetko ide. Viete mi poradit kde moze byt chyba?