nefunkčné odosielanie SMS

Otázka

  • 0

Dobrý deň prajem,

Mám paušál ANO M data  a nakoľko mi nejde odosielanie SMS dňa 11. 12. 2019 som podal podnet na riešenie pod číslom 1-745082883762, kde mi bola zaslaná správa že do 16. 12. 2019 ma budú informovať. Vôbec žiadnu informáciu som nedostal. Neviem kam to mám ešte uvádzať lebo tento problém sa rieši ešte zo starého paušálu HAPPY XL už od 1. 9. 2019 a nič sa nerieši SMS mi prichádzajú ale ja nemôžem odoslať žiadnu a v ponuke je táto uvádzaná.

Ďakujem za promptné vybavenie mojej požiadavky

Ľubomír Cinger

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Juraj0506
      Plánujem Telekom novú akciu na mobilné paušály vo Februári? 
    • Od branuloo
      Zdravím
      Kedy plánuje TELEKOM zaviesť službu VoLTE aj pre business zákazníkov?
    • Od rechqoro32
      mám otázku.odišiel mi telefon, nejde vobec ,,naštartovať,,.Samsung A 50.mám však v nom doležitý PIN kod na klientské policajné centrum,ktoré särne potrebujem.Sim v inom telefone ukazuje staré a nové správy.nie tú ktorú potrebujem.Je možné nejako ,,dohladať,, túto sms?
    • Od fpolsokys
      Dobrý deň v Novembri 2019 roku som predĺžil viazanosť svojho paušálu a získal som nové zariadenie túto ponuku mi ponúkla operátorka zákazníckeho centra cez telefón po viacerých rozhovoroch s ňou som sa nakoniec rozhodol pre túto ponuku, zdôraznil som však operátorke že sa mi poškodil mobil ktorý mám poistený a že potrebujem najskôr riešiť reklamáciu zariadenia respektíve škodovú udalosť no momentalne som pracovne veľmi vytazeny živnostník... ona ma ubezpečila že tak môžem urobiť aj po tom čo si vezme nové zariadenie že poistenie zostáva platné trvani 24 mesiacov od uzatvorenia poistnej zmluvy a bude platné aj naďalej...
      Neskôr keď som zistil z faktúry že už za toto poistenie neplatím kontaktoval som zákaznícke centrum S tým či je moje poistenie naďalej platné Dozvedel som sa že nie je tak som podal voči tomuto návrh na reklamáciu pretože ako som hore uviedol Bolo mi operátorom zákazníckeho centra povedané že poistenie bude naďalej platné..
      Realita je však taká že poistenie platné nie je Dostal som vyrozumenie na moju reklamáciu ktorú ste zamietli z dôvodu že v zmluve je uvedené že pri predčasnom predĺžení zmluvy respektíve podpísaní  dodatku zaniká nárok na poistenie čo som v roku 2018 skutočne podpísal a potvrdil svojim podpisom...
      Súhlasím ale... rozhovory so zákazníckym centrom nahrávate a systémovo spracovávate preto Určite máte záznam z rozhovoru ktorý som vtedy s pani operátorkoumal teda musíte aj vedieť že z jej strany som bol podvedený... konkrétne si myslím že sa jedná o zavádzanie zákazníka....
      Poviem vám to takto Slovak Telekom som doteraz považoval za veľmi serióznu spoločnosť s dobrým menom preto by ma ani vo sne nenapadlo že to čo mi bude interpretovať operátor zákazníckeho centra čo sa týka obsahu informácií v mojej zmluve nebude pravdou...
      Chcem sa na vás obrátiť so žiadosťou na opätovnú reklamáciu.... kde tak mozem urobiť? Poprosím mail na zaslanie ziadosti o dobropis...
      Zrejme aj keď nerád v prípade opätovného zamietnutia budem musieť podstúpiť zákonné prostriedky na ochranu svojich práv ako spotrebiteľa... ako podnet na preverenie SOI....atď...
       
      S pozdravom, zákazník ktory si zrejme vyberie po ukončení viazanosti konkurenciu...
      Polešensky 
    • Od bob67
      Viete mi pomôcť s presmerovaním hovorov v sieti Telekom. Nefunguje ani na jednom z piatich telefónov rôznych značiek. Vždy vypíše chyba siete. S kartou iných operátorov nieje žiaden problém. Dokonca ani s telefónom LG G5 od telekomu.