nefunkčné odosielanie SMS

Otázka

  • 0

Dobrý deň prajem,

Mám paušál ANO M data  a nakoľko mi nejde odosielanie SMS dňa 11. 12. 2019 som podal podnet na riešenie pod číslom 1-745082883762, kde mi bola zaslaná správa že do 16. 12. 2019 ma budú informovať. Vôbec žiadnu informáciu som nedostal. Neviem kam to mám ešte uvádzať lebo tento problém sa rieši ešte zo starého paušálu HAPPY XL už od 1. 9. 2019 a nič sa nerieši SMS mi prichádzajú ale ja nemôžem odoslať žiadnu a v ponuke je táto uvádzaná.

Ďakujem za promptné vybavenie mojej požiadavky

Ľubomír Cinger

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Simona_Zahradnikova
      Mate nietko skusenosti s doručením telefonu kurierom ked telefon nebol na sklade? Do kolkych dni vam prisiel telefon? objednavala som v sobotu na pobocke s tym ze mi ma prist v utorok. Ale ako pozeram na stranke tak telefon nemaju na sklade. 
      Dakujem za každou informaciu. 
    • Od v.syky666
      Dobrý deň... vôbec neviem zistiť že či,alebo kedy budem mať nárok na nivy mobil k pausalu,poprípade či zmenou na jeden z tých nových pausalov budem mať, neviete kde to nájdem? .. Nemám čas ísť na pobočku,ďakujem za info
    • Od Slavo230
      Koľko pred koncom viazanosti môžem predĺžiť paušál aj z novým zariadením. 
    • Od Juraj0506
      Dostal niekto zľavu -20 % po skončení viazanosti na nový T-paušál z viazanosťou 24 mesiacov? Len tak má to zaujíma. Pretože v minulosti keď niekomu končil paušál Happy L,tak mu poskytli zľavu na Áno L -20 % s ceny paušálu,samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Je to,aj tomto prípade,ak skončí viazanosť na Áno L?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5.
      Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore.
      Neuveriteľne živé a realistické farby.
      Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.
       
       Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?