ONLINE faktura

Otázka

  • 0

Dobry den

Prosim Vas , ako sa jednoducho a strucne dozvediet na Zakaznickej linke 0800 123456, ako si aktivovat zasielanie faktury e- mailom. O 10 minutove omielanie operatora s ponukami a informaciami nemam zaujem. Volba jednotlivej sluzby stlacenim cisla nie je na kazdom telefonnom zariadeni mozna, tak ze sa nic nedozviem.  Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíš si požiadavku mailom na office@telekom.sk, uveď tam svoje identifikačné údaje a spracujú Ti to.Nemusíš volať na linku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrikpeklansky
      Dobry den chcem sa opytat nechtiac som poslal sms a prisla mi 50€ faktura da sa to nejako zrusit ra platba? Ak ano dakujem za porademiea
    • Od janaambrozyova
      Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 
      16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.
      Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.
      Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com
       
    • Od Maro88
      Dobrý deň. Vzhľadom na moju zlu finančnú situáciu, nemám uhradené 3 faktúry. Chcem sa spýtať v akom štádiu sa nachádza pohľadávka, vedel by som uhradiť aspoň najstaršiu faktúru do konca týždňa. Dalo by sa tak? Chcem predísť odpojeniu. 
      PS: neviem sa spojiť vôbec s operátorom. 
       
      s pozdravom 
    • Od Gejza66
      Skončila sa mi viazanosť  magio internetu XL. Prečo platím už tri mesiace  o 8 Eur viac ??? Nedostal som od Vás žiadne upozornenie !!! Hanba !!!
    • Od vladek
      Pretože nemám čas riešiť navýšenie SIPO, uhrádzam faktúry začiatkom mesiaca.
      1. Prišla mi faktúra, splatnosť 18.3.2020
      2. Bola uhradená 16.3.2020 zo Slov. Sporitelni na účet T.. do Slov.Sporitelni, na výpise je uvedené že platba bola pripísaná na účet. (rovnaký účet ako predchádzajúce 2 faktúry)
      3. Dnes som dostal info o nezrealizovanej platbe a požiadavke vykonať úhradu do Tatrabanky (???)
      4. Skontrolujte si: 1095932501/8254209174.
      5. Prečo je na faktúre účet v Slov.sporit., keď akceptujete len Tatrabanku?
      6. Prečo musím strácať čas riešením tohto problém a nestačí krok 2?
      7. Nie je mi jasné, ktoré doklady /ak by som ich pripojil/ vidia všetci a ktoré len  zodpovední v Telekome!
      Ďakujem za okamžitú odpoveď.