Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Aký je teoreticky limit linky ADSL? Status priložený.

V minulom období viazanosti sa mi podarilo s technikom dohodnúť navýšenie downloadu na 12MBit download. Linka bola stabilná, platil som za Magio XL paušál (ADSL).
Existuje nejaký oficiálny spôsob ako požiadať o navýšenie z L na XL?  Cena ako za optiku, ale co sa da robit.

Ďakujem

Andrej

DSL speed.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

12 Mbit ti zrejme nedajú máš moc veľký útlm v priprade zvýšenia rýchlosti by linka už nemala rezervu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď. Prakticky som na tej linke mal stabilnych 12Mbit mozno rok.  Parametre vtedy boli podobné. Neurobil som si screenshot. Pravdepodobne pojde o stabilitu linky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako zaziadat mozes na prechod XL ..technici tvoju linku presetria ale neviem no na 12 Mbit potrebujes sync speed 14900 kbps.. priepustnost tvojej linky je mierne nad 14. mozno nejakych 11 by slo .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ako zaziadat mozes na prechod XL ..technici tvoju linku presetria ale neviem no na 12 Mbit potrebujes sync speed 14900 kbps.. priepustnost tvojej linky je mierne nad 14. mozno nejakych 11 by slo .

mohol byť aj na inom páre vtedy kedy mu to šlo...možností je veľa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@oletelepekne popros technikov na techgroup@telekom.sk ci by sa ti nepozreli na linku ale osobne ti moc sanci u Vas vo Vrakuni nedavam. :)

Editoval/-a Warder

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

d., prave som poprosil. Uz raz to islo, takze uvidime.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dostal som odpoved z Telekomu. Navysenie nie je mozne, tato moznost nie je buducnosti vylucena. Dakujem za pomoc.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od Jan2225
      Dobrý deň,

      Chcel by som sa spýtať či sa plánuje optika v obci Slivník (okres Trebišov). Ďakujem
    • Od ms9621
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana