Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Aký je teoreticky limit linky ADSL? Status priložený.

V minulom období viazanosti sa mi podarilo s technikom dohodnúť navýšenie downloadu na 12MBit download. Linka bola stabilná, platil som za Magio XL paušál (ADSL).
Existuje nejaký oficiálny spôsob ako požiadať o navýšenie z L na XL?  Cena ako za optiku, ale co sa da robit.

Ďakujem

Andrej

DSL speed.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

12 Mbit ti zrejme nedajú máš moc veľký útlm v priprade zvýšenia rýchlosti by linka už nemala rezervu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď. Prakticky som na tej linke mal stabilnych 12Mbit mozno rok.  Parametre vtedy boli podobné. Neurobil som si screenshot. Pravdepodobne pojde o stabilitu linky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ako zaziadat mozes na prechod XL ..technici tvoju linku presetria ale neviem no na 12 Mbit potrebujes sync speed 14900 kbps.. priepustnost tvojej linky je mierne nad 14. mozno nejakych 11 by slo .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ako zaziadat mozes na prechod XL ..technici tvoju linku presetria ale neviem no na 12 Mbit potrebujes sync speed 14900 kbps.. priepustnost tvojej linky je mierne nad 14. mozno nejakych 11 by slo .

mohol byť aj na inom páre vtedy kedy mu to šlo...možností je veľa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@oletelepekne popros technikov na techgroup@telekom.sk ci by sa ti nepozreli na linku ale osobne ti moc sanci u Vas vo Vrakuni nedavam. :)

Editoval/-a Warder

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

d., prave som poprosil. Uz raz to islo, takze uvidime.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dostal som odpoved z Telekomu. Navysenie nie je mozne, tato moznost nie je buducnosti vylucena. Dakujem za pomoc.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Frenky20
      Dobry den. Nemoholi sme si nevsimnut cela rodina ze nedavno bola zavedena optika v Krasnej a  tie iste stlpy sa ukladaju uz aj v Kosickej Polianke kde nam bolo povedane ze sa bude realizovat optika. Viem ze je to este v stadiu vystavby a nesu na informacnej tabuli ani na stranke obce ziadne konkretne ifnormacie, bolo by teda mozne podrobnejsie podat informaciu o aku optiku ide teda FTTH ci Rozsirene VDSL alebo optiku 1gb? Dakujem
    • Od matusik484
      Dobrý deň !
      Chcel by som sa opýtať, či po obnovení zmluvy bude možné pokračovať v ADSL XL balíku na mojej adrese ? Pretože ak dám (akoby som si chcel zriadiť nový internet) nový zákazník a zadám moju adresu napíše to tam že služba na zadanej adrese nie je dostupná. Tak sa pýtam či po predľžení zmluvy nám dajú balík L (8/1) , alebo ostane ten istý ? Prípadne či telekom ponúka nejaké zrýchlenie aspoň upload-u
       
      Vopred ďakujem.
      -Matúš
    • Od iGlasova
      Dobry den
      chcel by som sa opytat ake adresy sa teraz prideluju na optike ?
      v routeri mam ip 100.100.134.61 to je asi neverejna
      ale https://www.myip.com/ mi ukazuje 78.99.213.158
      ako to teda je s IP adresou?
       
    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od servisak2432
      Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.