Neaktualne VDSL profily

Otázka

  • 3

Telekom ma nadefinovanych viac profilov pre VDSL ako su standardne (40/4, 90/9) pre pripady, kedy download nedosahuje max. rychlost skrz hranicnu vzdialenost. Doteraz sme mali skrz tento pripad nastavenych 70/8 na firemnom pripojeni, pretoze 80/8 bolo nestabilnych skrz vzdialenost.

Pri jesennom zrychlovani internetu sa zrejme zabudlo na tieto profily, lebo dodnes neboli aktualizovane na vyssi download. Priklad - technici nevedia nastavit profil 70/9, pretoze v systeme taky profil nie je (je iba stary 70/8). Linka zvladne upload aj 30 Mbit/s, podla merania technikov.

Chcem preto poprosit kompetentnych ludi na tech. oddeleni v Telekome, aby zvysili upload aj pri tychto profiloch - predsa rozdiel medzi 9 Mbit/s a 8 Mbit/s je 12,5%. Vacsina VDSL liniek zvladne aj 9 Mbit/s upload ak zvladla aj 8 Mbit/s, problem byva hlavne pri downloade ak je niekto dalej od ustredne.

Vopred dakujem a prajem pekne sviatky!

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od danciii3
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ako na to, aby aj naša bytovka malá dostupnosť internetu 120/12mbs.
    • Od Rady
      po tom slavnom internete nam stale ide pod 60 Mbs, vacsinou tak 50-55..
      v Bratislave, na optike... z telekomu vkuse volaju koli vyprsanej viazanosti, ked im poviem ze doteraz nejde ani 120, nerobia s tym nic!
      Je to vobec mozne???
       
    • Od a1b2c3
      Ahojte...V posledom čase sa mi stáva že môj internet klesne zo 40/4 na 15/4, mávam vysoký ping atď. Chcel by som sa spýtať či problém môže byť v routeri?? (Mám router od telekomu)
    • Od Viliam200
      Zdravím.
      Už 5 deň mám problém s pripojením na launcher Origin, rovnako mi nedokáže načítať obsah na ich stránke origin.com
      Viacerý moji známy ktorý majú ADSL alebo VDSL magio internet majú tento problém, na optickej sieti som tento problém nezaznamenal, problém je hlavne v Levickom okrese, známy čo ma VDSL v Nitrianskom okrese tento problém nemá.
      Reštart routra a zmena IP adresy nepomohla, rovnako ani zmena DNS, takže buď je problém v poskytovateľovi internetu Telekom, alebo v službe Origin.
      Tento problém riešim tak že si cez mobilné dáta Orange spravím hotspot, prihlásim sa na origin, naspäť sa pripojením na sieť telekomu, na herné servery ma následne pripája bez problémov, samozrejme keď aplikáciu Origin vypnem a spustím znova, problém sa  opakuje.
      Na problém samozrejme upozorňujeme aj na Origin fóre https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Origin-won-t-load/td-p/8744365
      Budem preto rád ak sa nato kompetentný čím skôr pozrú, predpokladám len že blokujú určite porty v nejakom uzle.
    • Od renafarar
      Dobrý deň , neviem kedy mi končí viazanosť  Magio internetu. Je to pripojenie káblom- pevná linka. ďakujem. Číslo adresáta  1183472501