REKLAMÁCIA: Magio Box MOTOROLA ... 1080 => 720

Otázka

  • 0

Česť práci,

už 2. raz v 1 týždni si Motorola box SVOJVOĽNE zmenil výstupné rozlíšenie (HDMI) z nami predvolených a uložených 1080 riadkov na 720 riadkov.

Čo to má znamenať?

IDE TO S VAMI DOLU VODOU!

Skončí zmluvná cena a koniec! DVB-T + DVB-S alebo DVB-C.

Robote pokoj!

Editoval/-a olinka2020

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

@olinka2020 vyskusaj tovarenske nastavenia, ak sa to bude opakovat tak zavolaj na technicku podporu  0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Pepsi,

vdaka za radu, ale tovarenske nastavenie je prave tych 720, co nechceme. Tam sa to, pravdepodobne po aktualizaciach SW zo strany Telekomu, samo - proti voli uzivatela vracia.

My ale mame TV 1080 a povodny signal je tiez 1080. Tak preco to menit a ZNIZOVAT ROZLISENIE?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bud som to nezaznamenal alebo to u mna box nerobi, skus predsa tu technicku podporu co ti povedia 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Pepsi, mozno mas iny box. :) Motorola (Windows) to ma v nastaveniach "Televizia" - "Pomer stran a rozlisenie obrazu" (alebo tak nejako).

Inak aj TV zvyknu pri zapnuti zobrazovat parametre vstupu (HDMI).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tento typ mam aj ja, tak odporucam volat na technicku podporu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Do 720 to padne vždy po reštarte boxu. Pomôže jedine ak by v novom upgrade nastavili továrenské nast. na 1080 - čo ale možno nemôžu ak by to robilo problémy v zobrazení na starších TV.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mudroncik
      Technik mi po poslednom zásahu u mňa doma vymenil box Arris za Motorolu vip2262. Arris keď som vypol, tak napr. na druhý deň som na jeden šťuk ho zapol a hneď išiel obraz zvuk. Táto Motorola vip2262 keď ju zapnem, tak sa desiatky sekúnd spúšťa modrá obrazovka, blikanie diódy, logo Telekomu a potom sa vypne do červenej LEDky. Musím box zapnúť ešte raz a zas dlhé sekundy nabieha s logom telekomu a pripája sa na sieť a potom až normálne nabehne obraz zvuk. Akoby sa vždy vypol do hlbokého spánku, ale prestavenie tejto funkcie v Menu box neponúka. Viete niekto čo s tým?
    • Od homeuser
      Mám doma vlastný router (mikrotik) pripojený za ONT v bridge mode. Nakonfiguroval som na WAN interface PPPoE , NAT a FW. Internet mi funguje. Je možne na môj router pripojiť aj Magio set topbox?
    • Od sisa2610
      Cca od 14.6.2021 vobec nefunguje teletext na ziadnom kanali. Tlacitko TXT predtym fungovalo na vsetkych kanaloch, ktore maju teletext, ale teraz nereaguje vobec nikde. Je chyba v set top boxe alebo v prenose signalu?
    • Od Galaxymanko
      Zdravím, 
      takže v poslednej dobe mi krásne išlo Magio GO stiahnuté z Google Play Store rovno v Smart TV a zrazu mi tam dnes vyhodilo hlášku: 
      Použité prihlasovacie údaje sú správne, ale služba Magio GO TV je dostupná len pre Magio GO TV (set-top box) a pre mobilné zariadenia (mobil alebo tablet).
       
      Zmenilo sa niečo, pôjde to ešte alebo takto idete nútiť ľudí do Magio boxov? 
    • Od IvanBilohuscin
      Zdravím. Mám optické pripojenie internet + 2x Magio Box. Zo začiatku všetko išlo v poriadku. Teraz mi druhý Magio Box pri zapnutí vypisuje "pripojenie k internetu zlyhalo, skúste znova." Asi po 50 reštartoch to nabehne, ale je to extra otravné. Čo môže byť problém? Pripojil som druhý magio box vlastným káblom pri samoinštalácii, ale zo začiatku všetko šlo normálne a ide aj teraz po X reštartoch. Ďakujem. 
      Bilohuščin
    • Od marek.novak
      Dobry den,
      v obci Jarna, miestna cast Cifer realizujete vykopove a zmene prace s tahanim optickych kablov. Na hranici pozemku uz mame osadeny stlpik s ukoncenim. Chcem sa spytat, kedy asi ocakavate ukoncenie prac? Majitelov jednotlivych nehnutelnosti budete obvolavat alebo si to mame nejakym sposobom sledovat a nahlasit sa?
      Dakujem
      Marek