serioznosť

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

poslednú dobu ma vytáča postup zo strany tohto operátora a preto chceme požiadať kompetentné osoby verejne o riešenie, pretože už nemám silu to riešiť inak (ostáva mi už iba táto možnosť, respektíve) 

1)
nedávno ste mi pripojili ku faktúre upozornenie:
POZOR ZMENA NA FAKTÚRE

Vážený zákazník,
chceli by sme Vás informovať, že z dôvodu systémovej chyby sme Vám za službu ÁNO L na tel. čísle XXX v predchádzajúcich faktúrach účtovali nesprávne NIŽŠIU sumu mesačného poplatku, než aký mal byť fakturovaný po zohľadnení dojednanej zľavy. Od tejto faktúry Vám začíname účtovať poplatok za službu v SPRÁVNEJ výške. Peňažný rozdiel v účtovaných čiastkach za predchádzajúce obdobie Vám samozrejme spätne doúčtovávať nebudeme. Ak máte nastavenú platbu inkasom, prosím, skontrolujte si výšku inkasného limitu. Za chybu sa Vám ospravedlňujeme.

Váš Telekom

Nesúhlas týmto som vyjadril dvakrát podnetom cez infolinku. Dvakrát ste trvali na svojom postupe. Dvakrát som operátorov žiadal, nech k podnetom zadajú telefónne číslo, ktorého sa to týka, napriek tomu ste odpoveď dvakrát poslali na číslo, ktoré je už prenesené .u iného operátora.... To svedčí o tom ako ste pristupovali k riešeniu podnetov...  Preto Vás žiadam o prešetrenie tohto postupu, pretože kebyže som upozornený na to, že budem platiť toľko neruším si prenos čísla z Orange späť ku Vám.  Migráciu ku konkurencii som zrušil iba preto, že mi bola povedaná suma, ktorá bola fakturovaná a preto nesúhlasím s vyššou sumou...

2)
dnes som si zrušil platbu inkasom. Zavolal som na infolinku, že dnes mi bolo zrušené inkaso, ale mám faktúru, ktorá je splatná dnes. Opýtal som sa operátora, či bude platba realizovaná ešte z inkasa alebo je potrebné vykonať platbu iným spôsobom. Bol som operátorom upozornený, že mam realizovať platbu iným spôsobom ako je je inkaso, že platba inkasom nebude určite realizovaná. Preto som realizoval platbu faktúry cez aplikáciu prostredníctvom platby kartou. Ale napadlo ma pozrieť sa na účet a čo tam vidím? Stiahnutie prostriedkov z účtu prostredníctvom inkasa. Takže nastala situácia kde ste vymámili odomňa klamlivo platbu. Danú záležitosť som sa pokúsil riešiť cez infolinku a čoho som sa dočkal? Arogantného postupu operátora vďaka ktorému som si istý, že takto to nejde. Preto Vás žiadam o vrátenie jednej platby + vyškolenie operátorov, že zákazník za chyby operátorov nemôže. Nakoľko som bol uvedený do omylu.

P.S.:  takto ste tento mesiac vymámili 2,22 násobok. Je to v poriadku?


 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Aj mne sa to stalo, ale presne ako píšu vyššie. Bol som uzrozumený pri platbe, akú sumu budem platiť. Platil som o 2 EUR menej ako som očakával. Samozrejme som to nereklamoval, každý z nás by to spravil. Avšak na to prišli a vrátili to do pôvodnej výšky. Nemyslím si, že by to bolo inak ako ja píšem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Z toho čo ti napísali vyplýva, že ti účtovali nižšiu sumu ako reálne mali, za čo sa ospravedlnili a dokonca to nemusíš doplatiť. Platbu si zaplatil cez inkaso, neskontroloval a volal na linku kde to ešte nemali možnosť vidieť kedže sa platba pripisuje do 48 hodín. Nerozumiem čo ťa vytáča.

:) ďakujem za odpoveď. Dúfam, že sa ti uľavilo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Z toho čo ti napísali vyplýva, že ti účtovali nižšiu sumu ako reálne mali, za čo sa ospravedlnili a dokonca to nemusíš doplatiť. Platbu si zaplatil cez inkaso, neskontroloval a volal na linku kde to ešte nemali možnosť vidieť kedže sa platba pripisuje do 48 hodín. Nerozumiem čo ťa vytáča.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar